Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، منابع کویتی، شامگاه (دوشنبه)، گزارش دادند که «مشعل الاحمد الصباح» ولی‌عهد این کشور برای اولین بار، امروز (سه‌شنبه)، راهی عربستان سعودی خواهد شد. 

بر اساس گزارش دوشنبه خبرگزاری رسمی کویت (کونا) نیز این سفر در پاسخ به دعوت  محمد بن سلمان  ولی‌عهد عربستان سعودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علی الخالد الجابر الصباح» سفیر کویت در عربستان هم در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی کویت در ارتباط با این سفر گفت: «این سفری تاریخی و مهم است زیرا این سفر اولین عالی‌جناب از زمان تعیین ایشان به عنوان ولی‌عهد است». 

روزنامه سعودی «عکاظ»، روز دوشنبه، به نقل یک منبع کویتی که آن را بلندپایه خواند، در ارتباط با این سفر گزارش داد که برنامه این سفر شامل تقویت روابط در زمینه نفت و بازرگانی خواهد بود؛ افزون بر بحث و تبادل‌نظر درباره راه‌های افزایش هماهنگی میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در بسیاری از زمینه‌های منطقه‌ای، عربی و بین‌المللی. 

این روزنامه سعودی در ادامه به نقل از منبع مذکور مدعی شد که در صدر مسائل مربوط به شورای همکاری خلیج فارس، «مواضع درباره پرونده هسته‌ای ایران» و آنچه این روزنامه آن را مداخلات ایران در امور داخلی کشورهای عربی عضو شورای همکاری خوانده و همچنین تلاش برای پایان دادن به بحران یمن مطابق با ابتکار عربستان سعودی در کنار اجرای بندهای توافق «العلا» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

ط‌بق گفته خبری این اولین سفر ولی‌عهد کویت به عربستان سعودی است. مشعل الاحمد الصباح (هشتاد ساله) در تاریخ هفتم اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی به فرمان «نواف الاحمد الصباح» امیر کویت به عنوان ولی‌عهد این کشور تعیین شد.

نقش بن‌سلمان و داماد ترامپ در کودتای اردن لو رفت کد خبر 604872 برچسب‌ها کویت عربستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کویت عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟