Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:22:48 GMT

گارسیا رسماً به بارسلونا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۴۷۰

گارسیا رسماً به بارسلونا پیوست

مدافع چند فصل اخیر تیم فوتبال منچسترسیتی به بارسلونا بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی از بازگشت اریک گارسیا به این باشگاه خبر داد. این مدافع اسپانیایی که به عنوان بازیکن آزاد از منچسترسیتی جدا شد، خود را تا سال 2026 به کاتالان‌ها متعهد کرد. او که در قراردادش با بارسلونا بند فسخ 400 میلیون یورویی وجود دارد، در این باره گفت: «خیلی خوشحالم که به خانه برگشتم، زنده باد بارسلونا».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارسیای 20 ساله که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیاست و بین سال‌های 2008 تا 2017 در رده‌های پایه این باشگاه عضویت داشت، در سن 16 سالگی راهی منچسترسیتی شد و پس از یک سال حضور در آکادمی این باشگاه، در نهایت در سال 2018 به عضویت تیم اصلی من‌سیتی درآمد.

آگوئرو: گواردیولا گفت که دارم به بهترین تیم دنیا می‌روم/ امیدوارم مسی در بارسلونا بماندآگوئرو رسماً به بارسلونا پیوست + عکس

این مدافع جوان که 35 بازی برای منچسترسیتی انجام داد، با رد پیشنهاد تمدید قراردادش در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به بارسا بارگشت. گارسیا هفت بازی ملی با پیراهن اسپانیا نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی بارسلونا منچسترسیتی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!