Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@12:06:01 GMT

۱۹۸۵ جلد سند مالکیت تک برگی موقوفات صادر شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۵۰۰

۱۹۸۵ جلد سند مالکیت تک برگی موقوفات صادر شده است

حجت الاسلام ذاکری گفت:با تشکیل کارگروه مشترک با ثبت اسناد و املاک استان به صورت هفتگی در سطح شهرستان ها برای بررسی وضعیت ثبتی موقوفات ۱۹۸۵ جلد سند مالکیت تک برگی برای موقوفات عام در سطح استان صادر گردید.

حجت الاسلام «محمد ذاکری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با اشاره به اهمیت تثبیت موقوفات برای جلوگیری از صدور اسناد مالکیت به نام اشخاص و تصرف املاک و اراضی توسط آنها، گفت: در سال های اخیر اقدامات مهمی در سطح استان در همین راستا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: جمع آوری نقشه های برداشت شده املاک و اراضی وقفی از گذشته تاکنون، راه اندازی بانک اطلاعاتی نقشه املاک وقفی استان، بارگزاری نقشه های املاک وقفی در لایه کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نهایتا صدور اسناد مالکیت تک برگی به نام موقوفات از جمله اقداماتی است که در راستای تثبیت مالکیت موقوفات صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ نقشه برداران و کارگزاران ثبتی بخش خصوصی و تنظیم قرارداد با آنها و استفاده از مشاورین ثبتی برای بررسی وضعیت ثبتی موقوفات و ارائه راهکار برای حل مشکل ثبتی پلاک های وقفی فاقد سند، به کار گیری شدند.

 

حجت الاسلام ذاکری ادامه داد: با تشکیل کارگروه مشترک با ثبت اسناد و املاک استان به صورت هفتگی در سطح شهرستان ها برای بررسی وضعیت ثبتی موقوفات ۱۹۸۵ جلد سند مالکیت تک برگی برای موقوفات عام در سطح استان صادر گردیده و اقدام بسیار مهمی در جهت تثبیت مالکیت موقوفات صورت گرفته است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت سند مالکیت وقف مالکیت تک برگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه وقف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۹ شرکت دانش بنیان در مدت پنج روز دستاورد‌های خود را در چهارمین نمایشگاه وقف ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امسال ظرفیت سازمان اوقاف در رساندن منافع امور وقفی از مرز هفت همت عبور کرده است، گفت: رساندن منافع امور وقفی به ۲۰ همت دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی افزود: امسال و با توجه به داده‌های سامانه اوقاف، بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان هزینه شده تا این نیات به خوبی اجرایی شوند.

این نمایشگاه ۵ روز از ۹ تا ۱۷ اردیبهشت دایر است و برنامه‌ریزی شده مدیران کل اوقاف و از استان‌ها به نوبت در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران