Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@20:44:21 GMT

زیرساخت‌های فیبر نوری شیراز سریع‌تر تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۵۲۵

زیرساخت‌های فیبر نوری شیراز سریع‌تر تکمیل شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا دودمان در هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات اظهار کرد: الکترونیکی کردن درهای ورودی و خروجی میدان مرکزی و ۶ بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ظرف یک ماه آینده در دستور کار است؛ همچنین این اقدام برای ۱۶ بازارچه دیگر ظرف دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گزارشی از پیشرفت پروژه فیبر نوری ارائه کرده است که بر اساس آن روند پیشرفت ۳۰ کیلومتر فاز دوم این طرح بررسی شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این که اجرای پروژه تامین اینترنت رایگان در ایستگاه‌های قطار شهری در حال پیشرفت است، اظهار کرد: طی جلسه‌ای مقرر شد که سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در اسرع وقت به تکمیل زیرساخت فیبر نوری با هدف ارائه اینترنت رایگان شهری بپردازد.

دودمان خاطرنشان کرد: تعیین روند پیشرفت پروژه کارت شهروندی پس از تعیین مجدد حوزه متولی توسط شهردار انجام خواهد گرفت.

کد خبر 497754

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شورای شهر شیراز فیبرنوری هوشمند سازي شهرها اینترنت رایگان شهرداري شيراز شیراز کلانشهر شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات درباره اعطای وام به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:

«با توجه به آئین نامه «حمایت از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال» اعطای وام به کسب و کار‌های حقیقی، حقوقی و صنفی فعال روی سکو‌های داخلی مشمول انجام می‌شود.

مبلغ این وام حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۵/۳۳ و ۶ ماه تنفس خواهد بود. مشمولان فعال در این بخش از اقتصاد دیجیتال می‌توانند به سایت https://۱۶۴۹.ir مراجعه برای دریافت این وام اقدام کنند.

امیدوارم این اقدام، زمینه ساز دریافت خدمات مورد نیاز مردم بر بستر سکو‌های داخلی و افزایش رضایتمندی ایشان را فراهم کند.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود