Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد مرفاوی گفت: بازی های تدارکاتی همیشه باعث هماهنگی و آمادگی تیم ها می شود. در آن دیدارها هیچکس به نتیجه کار ندارد و سرمربی تنها به دنبال این است تا بتواند تیمش را به هماهنگی کامل برساند

صمد مرفاوی در خصوص وضعیت تیم ملی ایران صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، صمد مرفاوی با اشاره به حضور تیم ملی ایران در بحرین برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا به مهر گفت:

وضعیت تیم ملی به لحاظ بازیکن خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند توانمند و آماده هستند و امیدوارم بتوانند با اردویی که در جزیره کیش پشت سر گذاشتند، از لحاظ کارهای ترکیبی و برنامه های تاکتیکی به مرز ایده آل رسیده رسیده باشند.

او ادامه داد:

از لحاظ فنی هم نفرات ما بسیار پخته و باتجربه هستند. آنها میدان دیده اند. ملی پوشان شرایط سخت این روزهای فوتبال ما را درک می کنند و می دانند که باید برابر بحرین و عراق با آرامش و به دور از استرس بازی کرده تا تیم کشورمان به مرحله بعد صعود کند.

مرفاوی با انتقاد از عملکرد سرمربی سابق تیم ملی گفت:

در زمان «ویلموتس» ما نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. در دور رفت به دلیل نداشتن استراتژی نه در حمله و نه در دفاع دو بازی حساس را به بحرین و عراق واگذار کرده و کارمان تا حدودی به اما و اگر کشیده شد اما اعتقاد دارم با نفراتی که در حال حاضر در تیم ملی هستند می توانیم با تفکرات سرمربی این دو تیم را شکست داده و به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی پیشین استقلال با انتقاد از نبود بازی های تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی گفت:

بازی های تدارکاتی همیشه باعث هماهنگی و آمادگی تیم ها می شود. در آن دیدارها هیچکس به نتیجه کار ندارد و سرمربی تنها به دنبال این است تا بتواند تیمش را به هماهنگی کامل برساند. متأسفانه با شرایطی که کشور ما دارد خیلی از تیم ها حاضر نیستند به ایران بیایند تا در مقابل ما بازی کنند. آخرین بازی که تیم ملی کشورمان انجام داد در فروردین ماه و برابر سوریه بود که آن هم چندان چنگی به دل نزد، زیرا سوریه با تمامی نفراتش به ایران نیامده بود.

او اضافه کرد:

شرایط ما همین است و باید آن را بپذیریم. اسکوچیچ باید در اردوی تدارکاتی بهترین عملکرد را داشته باشد. نفراتی که او انتخاب کرده همه قابلیت های فنی بالایی دارند و تنها به یک هماهنگی نیاز دارند تا بتوانند به مرز آمادگی برسند.

مرفاوی گفت:

اگر از این مرحله به سلامت عبور کنیم باید برای مرحله بعد که تیم ها به مراتب قوی تر از الان هستند یک برنامه ریزی دقیق داشته باشیم، زیرا در فوتبال راحتی وجود ندارد و برای موفقیت باید تلاش کرد البته در آسیا حساب جداگانه ای برای فوتبال ما باز کرده اند، زیرا ما بازیکنان بزرگ و چارچوب شناسی در خط حمله داریم همانند طارمی، آزمون، قائدی، جهانبخش و دیگر بازیکنانی که می توانند در یک لحظه نتیجه را تغییر دهند. ما تیم قدرتمندی داریم و امیدواریم این تیم بتواند با پیروزی در چهار دیدار آینده به مرحله بعد صعود کند.

سرمربی سابق استقلال در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان که لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند دعوت نشدند گفت:

از نظر من بودند بازیکنانی که شایسته حضور در تیم ملی بودند اما باید به تفکرات سرمربی بابت انتخاب بازیکن احترام بگذاریم زیرا این سرمربی است که باید جوابگوی حضور بازیکنان در تیم ملی باشد.

مرفاوی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی کشورمان می تواند با اسکوچیچ به جام جهانی صعود کند؟ گفت:

ما تیم خوبی داریم، هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی اما تنها نکته مهم انتخاب نفرات برای هر بازی است. آرزو می کنم اسکوچیچ بتواند در این زمینه موفق باشیم تا یک بار دیگر حضور در جام جهانی را تجربه کنیم.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صمد مرفاوی تیم ملی مرحله بعد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228586 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند