Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائومی اوساکا، تنیسور ژاپنی و تنیسور شماره دو زنان جهان، ضمن ادامه دادن به بایکوت رسانه ها، انصراف خود از مسابقات اوپن فرانسه را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نائومی اوساکا پس از پیروزی در دور اول خود در رولان گاروس که این یکشنبه برگزار شد، در جلسه مصاحبه مطبوعاتی حاضر نشد و به همین دلیل 15000 دلار جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام او با واکنش شدید مسئولان تنیس فرانسه و سایر گرند اسلم‌ها روبه‌رو شد و آن‌ها در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند در صورتی که اوساکا به تعهدات رسانه‌ای خود پایبند نباشد او را از مسابقات اخراج خواهند کرد.

همین امر باعث شده تا تنیسور شماره دو جهان از شرکت در مسابقات اوپن فرانسه انصراف دهد.

 

 

اوساکا روز گذشته در توییتر خود نوشت: "بهترین چیز برای این مسابقات، دیگر بازیکنان و سلامت خودم این است که انصراف دهم تا همه بتوانند روی ادامه رقابت های تنیس در پاریس تمرکز کنند."

تصمیم برای انصراف از مسابقات پس از تحمل انتقادات شدید مطبوعات نسبت به بازی او در زمین های خاک رس صورت می گیرد.

در بیانیه ای که این برنده چهار گرند اسلم جهان هفته گذشته منتشر کرد آمده بود: "اغلب فکر می کنم که مردم هیچ اهمیتی به سلامت روان ورزشکاران نمی دهند و این هر زمان که من یک کنفرانس مطبوعاتی را ببینم یا در آن شرکت کنم بیشتر به نظر می آید."

علاوه بر این اوساکا در مورد اینکه چگونه از ورزشکاران سوالاتی پرسیده می شود که "چندین بار به آنها پاسخ داده اند یا سوالاتی پرسیده می شود در ذهن آنها تردید ایجاد می کند..." نیز صحبت کرده است.

اوساکا در بیانیه انصراف خود روز دوشنبه در توییتر خود درباره نبرد شخصی اش با افسردگی و اینکه چقدر کنار آمدن و مدیریت کردن این وضعیت برایش سخت بوده نیز نوشت.

 

 

اوساکا نوشت: "حقیقت این است که من بعد از قهرمانی در مسابقات اوپن آمریکا در سال 2018 دچار دوره‌های طولانی افسردگی شدم که مقابله با آن برایم بسیار سخت بوده است. همه آ‌نهایی که من را می‌شناسند می‌‌دانند من آدم درون‌گرایی هستم. با وجود اینکه خبرنگاران همواره با من مهربان بوده‌اند، همیشه قبل از صحبت کردن با رسانه‌ها دچار اضطراب می‌شوم. در پاریس احساس اضطراب و آسیب‌پذیری زیادی داشتم، به همین خاطر فکر کردم بهتر است از حضور در کنفرانس های مطبوعاتی صرف نظر کنم و آن را اعلام کردم چون احساس می‌کردم قوانین ما در رابطه با این موضوع قدیمی هستند و باید این موضوع را برجسته کنم. برای مدتی از مسابقات کناره‌گیری می‌کنم اما علاقه‌مند هستم تا در زمان مناسب با مسئولان صحبت کنم تا بررسی کنیم چگونه می توان شرایط را برای بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها بهبود ببخشیم."

انصراف یکی از بزرگترین ستاره های تنیس جهان ضربه بزرگی برای مسابقات اوپن فرانسه خواهد بود. علاوه بر این انصراف این تنیسور ژاپنی باب بحث درباره افسردگی ورزشکاران و فشاری که دائماً در رویدادهای بزرگ متحمل می شوند را باز خواهد کرد.

 

 

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس مسابقات اوپن اوپن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا

RMC Sport فرانسه مستندی در مورد کامبک پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا تهیه کرده است. 

طرفداری | RMC Sport فرانسه یک مستند 50 دقیقه ای در مورد کامبک پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تهیه کرده است. حدس می زنید این مستند چه نام دارد؟ «دمونتادا».

این عنوان پاسخی غیرمستقیم به نامی است که بارسایی ها سال 2017 برای کامبک حماسی خودشان مقابل پاری سن ژرمن انتخاب کردند؛ همان ریمونتادای معروف که بعدا وارد دیکشنری هم شد. دمونتادا در زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی معنی خاصی ندارد و احتمالا ترکیب از اسم «دمبله» و ریمونتادا باشد. عثمان دمبله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، بهترین بازیکن پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا بود. 

کامبک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن جاودانه شد؛ واژه ریمونتادا در واژه نامه فرانسوی به چاپ خواهد رسید

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏