Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@05:13:36 GMT

پخش اسپیکر عمده‌ای

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۵۶۶۹

پخش اسپیکر عمده‌ای

اسپیکرها از دیر باز خریداران و طرفداران زیادی در بازار داشته اند و به همین دلیل خریداران عمده و مغازه داران ، همیشه به دنبال مدل های متنوع و به روز این کالا با امکانات و ویژگی های گوناگون بوده اند.

بازرگانی ایران پخش واردکننده مستقیم اسپیکر از چین و دبی است  و در حوزه فروش عمده اسپیکر در تهران سال هاست که در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه طیف گسترده ای از برندها و مدل های مختلف را با مشخصات فنی گوناگون و قیمت های استثنایی در اختیار خریداران قرار می دهد. همکاران می توانند برای خرید عمده اسپیکر و یا آشنایی با اجناس مجموعه ایران پخش از طرق زیر اقدام فرمایند؛

۱. مراجعه حضوری به دفتر مجموعه ایران پخش

۲. ثبت سفارش در سایت فروش عمده اسپیکر مجموعه ایران پخش

۳. عضویت در کانال تلگرام اسپیکر عمده مجموعه ایران پخش به آدرس @irpakhshcom

۴. ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با دفتر فروش

 در ادامه توضیحاتی در مورد انواع اسپیکرها و بلندگوهای مختلف موجود در فروشگاه و همچنین معرفی چند مدل و برند را خواهیم داشت.

سایت بازرگانی ایران پخش ، فقط پاسخگوی همکاران و خریداران عمده لوازم جانبی موبایل است. قیمت های درج شده در سایت ، قیمت همکاری اسپیکر و لوازم موبایل هستند. در شاخه ی اسپیکر نیز ، می توان اسپیکرها را بر اساس برند ، توان خروجی ، امکانات ویژه و ... فیلتر نمود تا لیستی متناسب و مرتبط با نیاز شما ، در جست و جو ظاهر شود.

در فروشگاه مجموعه ، طیف گسترده ای از برندهایی همچون؛ JBL ، W-king ، ZEALOT ، Ldnio ، EARLDOM ، SODO و ... به چشم می خورد که تمامی این برندها با تنوع بی نظیر مدل در تیراژهای بالا با قیمت های استثنایی موجود هستند.

اسپیکر ها را می توان بر اساس برند ، سایز ، توان خروجی و کارآیی و ... دسته بندی نمود ، اما یکی از متداول ترین دسته بندی ها را می توان به شکل زیر دانست:

· اسپیکربلوتوثی قابل حمل با سایزهای متداول

· اسپکر چمدانی و یا اسپیکر سایز بزرگ

۱. اسپیکر بلوتوثی عمده:

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع اسپیکرهاست. این مدل ها که اکثرا برای استفاده در محیط های بسته و فضاهای کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر خانه ها و یا ادارات و دفاتر به چشم می خورند. البته با توجه به شارژی بودن و قابلیت حمل به خاطر ابعاد کوچک و متناسبشان در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از کاربران ازین مدل ها در فضاهای باز نیز استفاده می کنند.

در مدل های مختلف می توان قابلیت هایی مثل ؛ پاوربانک ، دکمه های لمسی ، مقاومت به آب و رطوبت ، مقاومت به ضربه و ... را نیز داشت. علاوه بر این ها مدل های مختلف دارای توان خروجی متفاوتی هستند که بسته به برند و قیمت ، دارای وضوح صدا ، بیس ، بلندی و پرتاب صدای مختلفی هستند.

برای مثال اسپیکر W-king S۹ مجهز به یک پاوربانک ۴۰۰۰ میلی آمپریست که می تواند انواع موبایل و تبلت و GPS و ... را شارژ نماید و در صورت استفاده نکردن از پاوربانک ، در حدود ۲۰ ساعت پخش موزیک دارد. و یا اسپیکر ZEALOT S۸ مجهز به دستیار صوتی و دکمه های لمسی است.

این ها بخشی از امکاناتی است که در برند ها و مدل های مختلف به کار رفته است.

۲. اسپیکر سایز بزرگ عمده ( اسپیکر چمدانی عمده ):

اسپیکرهای با ابعاد بزرگ ، اصولا بلندی و پرتاب صدای بالاتری دارند و به همین دلیل اصولا در فضاهای باز و یا در محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از اسپیکر های سایز بزرگ که در بازار با نام اسپیکر چمدانی شناخته می شوند مجهز به چرخ و یا دستگیره های تلسکوپی هستند تا حملی آسان تر داشته باشند و دیگر انواع اسپیکرهای بزرگ که این امکانات را ندارند ، اصولا دارای بندهای روی دوش و یا دستگیره های مستحکم هستند.

اسپیکرهای بزرگ توان های خروجی به نسبت بالایی دارند و به همین دلیل بلندی صدا و پرتاب بیشتری دارند و برای استفاده هایی چون کمپینگ و یا حیاط های منازل ، بسیار کاربردی هستند. از برند های مطرح این سایز اسپیکرها می توان به JBL ، Monster ، ZEALOT و ... اشاره نمود. یکی از ایپیکرهای مطرح JBL در این ابعاد را می توان مدل های Party Box دانست که از کیفیت صدایی ایده آل بهره می برند و همچنین امکاناتی به روز و کاربردی دارند.

در سایت بازرگانی ایران پخش ، در شاخه اسپیکر عمده ، طیفی گسترده از انواع مدل های یاد شده را می توان مشاهده نمود. قیمت های درج شده ، همگی قیمت اسپیکر عمده هستند و همکاران می توانند به راحتی با استفاده از فیلترها و یا مقایسه ی مدل های مختلف از نظر ، امکانات ، خصوصیات فنی خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمود.

تیم فروش اسپیکر عمده مجموعه ، در زمان اداری پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات هستند و همکاران می توانند قبل  از ثبت سفارش خرید عمده اسپیکر بلوتوث ، از ، پشتیبانی ، مشاوره دریافت نمایند.

همچنین همکاران می توانند برای دریافت دیگر قیمت های پخش عمده لوازم جانبی موبایل ، از سایت مجموعه بازرگانی ایران پخش دیدن فرمایند.

کد خبر 604850

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازرگانی ایران پخش همکاران می توانند مجموعه ایران پخش مدل های مختلف مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • کرم معجزه
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران