Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان با تاکید بر مولفه فرهنگ‌سازی در کاهش تصادفات رانندگی گفت: ۴۱۸ نفر (۳۴۰ مرد و ۷۸ زن) سال گذشته در سوانح رانندگی محور‌های درون و برون شهری و جاده‌های روستایی این استان جان باختند.

حمیدرضا نظیفی در گفت وگو با میزان ابراز داشت: آمار نشان دهنده کاهش ۱۸.۵ درصدی تصادف‌های منجر به فوت در استان لرستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بی احتیاطی در حین رانندگی موجب کشته شدن ۵۱۳ نفر (۴۰۳ مرد و ۱۱۰ زن) از هموطنان در محور‌های درون و برون شهری و جاده‌های روستایی استان استان در سال ۱۳۹۸ شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان بیان کرد: ۷ هزار و ۸۲۵ نفر (۵۹۸۷ مرد و ۱۸۳۸ زن) در تصادف‌های رانندگی سال گذشته در محدوده استان لرستان آسیب دیده و مورد معاینه بالینی پزشکی قانونی قرار گرفتند.

وی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی تصادف‌های جرحی در حوزه استحفاظی استان لرستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸، تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۴۹۴ نفر (۷۶۳۲ مرد و ۲۸۶۲ زن) در سال ۱۳۹۸ برای انجام معاینات بالینی به دلیل مصدومیت در تصادفات رانندگی به پزشکی قانونی استان لرستان مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان اظهار داشت: شیوع کرونا و پای بندی مردم به دستورالعمل‌های کرونایی و ماندن در خانه در کنار اطلاع‌رسانی از عواقب رانندگی پرخطر تا حدی در کاهش تصادف‌های سال گذشته موثر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان سوانح رانندگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان سوانح رانندگی مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان سال گذشته سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی