Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تصویب قانون جدیدی در استرالیا برای پرداخت هزینه به رسانه ها برای انتشار محتوا در شرکت های فناوری، یک شرکت رسانه ای استرالیایی قراردادی با فیس بوک و گوگل امضا کرده است.

«هلدینگ ناین اینترتینمنت »(Nine Entertainment Co Holdings) استرالیا امروز اعلام کرد با توجه به قانون جدید تصویب شده در این کشور، قراردادی چند ساله برای انتشار محتوا با گوگل و فیس بوک امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرار داد در حالی امضا می‌شود که چندی قبل استرالیا قانون جدیدی در حوزه انتشار محتوای رسانه‌های محلی در گوگل و فیس بوک تصویب کرد و براساس آن قرار شد این شرکت‌ها به ناشران مبلغی پرداخت کنند. پیش از ناین اینترتینمنت نیز رقبای آن یعنی «سون وست مدیا» و «نیوزکورپ» قراردادهای مشابهی را امضا کردند.

این شرکت رسانه‌ای چند ملیتی اعلام کرده به مدت ۵ سال برای پلتفرم News Showcase گوگل و ۳ سال برای محصول مشابه فیس بوک محتوا فراهم می‌کند. البته جزئیات دقیق این قرارداد هنوز مشخص نشده است.

علاوه بر موارد گفته شده گوگل نیز فعالیت‌های بازاریابی خود را در پلتفرم‌های شرکت ناین اینترتینمنت گسترش می‌دهد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتشار محتوا فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم