Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های این استان وجود دارد که بر این اساس جدول زمانبندی احتمالی اعمال خاموشی منتشر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، شهروندان با صرفه‌جویی همگانی در مصرف برق این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطلاع از برنامه خاموشی خود ابتدا بر اساس نام شهرستان و آدرس خود از جدول شناسه خاموشی مربوط به اشتراک خود را پیدا کنید، سپس از لینک برنامه روزانه خاموشی روز سه شنبه ۱۱ خردادماه برنامه خاموشی روزانه شوید.

بر اساس این اطلاعیه، در نهایت از روی شناسه خاموشی خود در جدول برنامه روزانه، بازه زمانی خاموشی احتمالی مربوط به اشتراک خود را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت توزیع برق تهران بزرگ خاموشی تهران شبکه توزیع برق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد