Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت‌های ابتدایی سه شنبه یازدهم خرداد ماه بود که برخی از شهروندان شیرازی که برای مراجعه به محل کار خود می‌خواستند از اتوبوس استفاده کنند اما هرچقدر که منتظر ماندن هیچیک از اتوبوس‌های سیستم حمل و نقل شهری شیراز در خیابان‌ها ظاهر نشدند

نبود اتوبوس‌های خطوط حمل و نقل درون شهری شهر شیراز تا نیمه روز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوالی ظهر روز سه‌شنبه خبرنگار مهر به پایانه اتوبوسرانی نمازی مراجعه کردو شاهد توقف خدمت رسانی توسط اتوبوس‌های خط واحد بود.

این رانندگان علت شروع نکردن فعالیت‌هایشان را عدم رسیدگی به مشکلات از سوی متولیان امر اعلام کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیرازدر گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: رانندگان اتوبوس‌های درون شهری مطالباتی داشتند که در تلاش هستیم تا با برطرف کردن مطالبات این افراد نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام کنیم.

مسعود طهماسبی اضافه کرد: مطالبات این افراد در ساعات ابتدایی به گونه‌ای دیگری بود اما این مطالبات به مرور تغییر کرد و اکنون در حال بررسی خواسته‌های این افراد هستیم.

طهماسبی عنوان کرد: جلسه بررسی مشکلات و مطالبات رانندگان اتوبوس شهر شیراز همچنان در جریان بوده تا نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام شود این در حالی است که بخش اعظمی از مشکلات برطرف شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در حالی خبر از برطرف شدن مشکلات اتوبوسرانان به خبرنگار مهر داد که بر اساس بررسی میدانی در همان زمان اتوبوس‌های خط واحد در پایانه نمازی همچنان متوقف بودند.

کد خبر 5225390

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز شیراز اتوبوس انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل مشارکت مردم در انتخابات شیوع کرونا خبرنگار مهر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان