Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رسولی، عضو فعلی شورای‌شهر تهران و عضو اصلی در نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان درباره آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 به روزنامه فرهیختگان گفت‌: برای انتخابات میان‌دوره‌ای حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر و پردیس محجوب داوطلب مورد حمایت جبهه تعیین شد. درباره انتخابات شوراها هم داوطلب داریم و امیدواریم طی روزهای آینده برحسب سازوکار مصوب فضایی ایجاد شود که امکان ارائه لیست برای انتخاب ۲۱ نفر عضو شورای اسلامی شهر تهران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای شهردار شدن آذری جهرمی در تهران ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: انتخاب‌کننده شهردار آینده تهران، اکثریت اعضای شورای ششم هستند و تا تعیین ترکیب نهایی، این اظهارنظرها فقط گمانه‌زنی است.

رسولی افزود: درحال تلاشیم که یک لیست رای‌آور و مطلوبی را نهایی و ارائه کنیم. تصمیم نهایی بستن لیست با مجمع عمومی جبهه اصلاحات است که تا چند روز آینده تعیین‌تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذری جهرمی اصلاح طلبان شورای شهر تهران اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق