Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:29:41 GMT

خداحافظی زیدان؛ بدموقع و غیرمنتظره

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۶۰۳۴

شرایط جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید این بار تفاوت زیادی با دفعه قبل دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، وقتی زیدان سه سال پیش تصمیم گرفت به شکلی ناگهانی نیمکت رئال مادرید را ترک کند، سران باشگاه اگر چه درخواست های این مربی را عملی کرده بودند، تلاش کردند با وجود شرایط ویژه حاکم بر رختکن رئال مادرید، تصمیم زیدان را درک کرده و به آن احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وداع زیدان به شکلی بود که هیچ یک در حق دیگری بدی نکرد. رابطه زیدان با رئال مادرید قطع شد اما پرز و زیدان می دانستند که در هر لحظه ممکن است شرایط مثل سابق شود و زیدان به تیم برگردد. با این وجود این بار تاریخ تکرار نشد و به نظر می رسد زیدان پل های پشت سرش را خراب کرده است.

واکنش زیدان این بار تند بود. زیدان هنگام خداحافظی اعلام کرد که باشگاه در ماه های اخیر از او حمایت نمی کرده است اما به نظر نمی رسد سران مادریدی قصد ورود به منازعه با مربی سابق خودشان را داشته باشند. مدیران رده بالای رئال مادرید هنوز به خاطر دستاوردهای زیدان در باشگاه مادریدی، در آغاز به عنوان بازیکن و سپس در 7 سالی که مربی باشگاه بود، احترام زیادی برای این مربی قائل هستند و نظرشان در مورد این مربی فرانسوی را در بیانیه ای که برای خداحافظی با این مربی منتشر کردند، اعلام کرده اند. 

سران مادریدی نامه خداحافظی زیدان را به دقت تحلیل کرده اند و می توان گفت نظرشان با زیدان هم سو نیست. ضمن این که مدیران مادریدی معتقدند این مربی تا حد زیادی اشتباهات خود را نادیده گرفته است. به طور مثال در زمینه خرید بازیکن یا استفاده از مهره هایی که زیدان اعتقادی به آنها نداشت و کار به جایی رسید که این بازیکنان را به طور قرضی به باشگاه هایی دیگر بفرستند که نمونه بارز آن اودگارد و یوویچ هستند.

زیدان عدم حمایت مدیران از خودش را مانند برگ برنده ای در دست گرفت اما حقیقت این است که بسیار از تصمیمات خود این مربی بود که باعث شد اعتماد مدیران به تدریج کمتر شود. چیزی که در نامه زیدان وجود دارد و مدیران باشگاه هم تایید می کنند، این است که مدیران مادریدی حس می کردند که تفکرات باشگاه و مربی فرانسوی دیگر هم سو نبود. 

لازم به ذکر است که فرزندان زیدان که در تیم های پایه باشگاه توپ می زنند، به کار خود ادامه خواهند داد. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!