Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی گفت: تجربه نشان داده است همواره در لحظات آخر دست به کارهای بزرگ زده‌ایم، ما وقتی به خط پایان نزدیک می‌شویم ابزاری به نام غیرت و انگیزه داریم که ورق را به سمت ما بر می‌گرداند

حشمت مهاجرانی ابراز امیدواری کرده تیم ملی ایران به مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی صعود کند.

به گزارش طرفداری، گفتگوی حشمت مهاجرانی با ایرنا را می خوانید:

چندی دیگر مسابقات مقدماتی جام جهانی ادامه می‌یابد، نظرتان چیست؟

به طور حتم این بازی‌ها برای ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و سرنوشت صعود به بزرگ‌ترین جشنواره فوتبالی جهان را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران می‌تواند این اتفاق بزرگ را رقم بزند؟

باید رقم بزند، ما ایران هستیم و همواره در تاریخ خود دست به کارهای بزرگ زده‌ایم، باید بتوانیم از این مقطع حساس تاریخی فوتبالی که در آن قرار داریم به سادگی عبور کنیم.

بحرین و عراق رقیبان آسانی برای ایران نیستند.

این توانایی در فوتبال ایران است هر دو تیم را شکست دهد. از نظر فنی و حتی انگیزه بازیکنان ما به مراتب از رقبای خود بالاتر هستند.

در دور رفت مقابل این تیم‌ها شکست خوردیم.

ما در بازی رفت روی اتفاقات به بحرین و عراق باختیم. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. بدشانسی به سراغ فوتبال ایران آمد و اجازه نداد به آنچه باید می‌رسیدیم برسیم و دو شکست در کارنامه ایران ثبت شد اما به طور حتم در بازی برگشت شرایط تفاوت دارد.

چه تفاوتی؟

تجربه نشان داده است همواره در لحظات آخر دست به کارهای بزرگ زده‌ایم، ما وقتی به خط پایان نزدیک می‌شویم ابزاری به نام غیرت و انگیزه داریم که ورق را به سمت ما بر می‌گرداند. می‌توانم برایتان مثال‌های زیادی در این باره بزنم، مثل بازی با استرالیا در مقدماتی جام‌جهانی ۹۸، مثل بازی با کره‌جنوبی در مسیر جام جهانی برزیل و خیلی بازی‌های دیگر که بازیکنان ایران با تمام وجود بازی کردند تا موفق شویم.

به صعود ایران امیدوار هستید؟

هم امیدوار هستم و هم با اطمینان می‌گویم از نظر نیروی انسانی در آسیا از همه بالاتر هستیم. به امید خدا روزهای خوب فوتبالی برای ایران در پیش است.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد