Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال چین (CFA) روز دوشنبه اعلام کرد: با پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا، باقیمانده مسابقات گروه A مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر به جای شهر سوژو چین در دبی پایتخت امارات متحده عربی برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته رسانه های چینی از شینهوا، فدراسیون فوتبال چین که از سوی AFC به عنوان میزبان بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه A انتخاب شده بود، از میزبانی این دیدار ها انصراف داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا، امارات را به عنوان میزبان بازی های این گروه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم بعد از سرپیچی و مقاومت تیم ملی سوریه در اجرای قوانین سخت چین برای مبارزه با کرونا گرفته شد.

تیم های چین، سوریه، مالدیو و گوام در گروه A بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارند.

گزارش به نقل از فدراسیون فوتبال چین حاکی است، به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا در مالدیو و سوریه، تیم های دو کشور باید به محض ورود به چین طبق اقدامات پیشگیری از کرونا در قرنطینه سخت قرار گیرند. این بدان معنا است که این تیم ها توانایی رقابت را از دست خواهند داد.

بر اساس قانون چین و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر فردی که به این کشور سفر می کند باید ۲ تا سه هفته در قرنطینه باشد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال چین آمده است: به پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا، چین موافقت کرده است بازی های باقی مانده گروه A در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دبی منتقل کند.

طبق برنامه قبلی، چین در تاریخ ۳ ژوئن /۱۳ خرداد/ به مصاف مالدیو می رود، در حالی که مالدیو در ۷ ژوئن /۱۷ خرداد/ به مصاف سوریه می رود.

چین روز گذشته /یکشنبه/ در سوژو ۷-۰ تیم گوام را شکست داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی سوریه میزبانی رقابت ها مقدماتی جام جهانی انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون فوتبال چین مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، نشان فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.   با تایید "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون، از این پس طرح جدید به عنوان نشان رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کار‌ها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی