Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@11:04:56 GMT

چالش جدید برای داور خوش آتیه فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۶۲۶۷

چالش جدید برای داور خوش آتیه فوتبال ایران

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، بیژن حیدری برای قضاوت بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه ی شرق انتخاب شده است. این اولین بار است که این داور قضاوت در این بازی ها را تجربه خواهد کرد.

پیش از این بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه ی غرب برگزار شد که تیم های تراکتور – پرسپولیس و استقلال از ایران به مرحله ی یک هشتم نهایی این بازی ها راه پیدا کردند و در شهریور ماه جاری برگزار کننده بازی های خود در این مرحله خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این شانس قضاوت به داوران ایرانی به جز علیرضا فغانی در AFC کاپ می رسید اما این بار بیژن حیدری این موقعیت را به دست آورد که قضاوت در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه ی شرق را تجربه کند. او در صورتی که قضاوت های خوبی در این مرحله داشته باشد ممکن است برای قضاوت در بازی ها مهمتر این منطقه انتخاب شود.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه ی شرق در ازبکستان برگزار می شود. به خاطر شیوع ویروس کرونا کشورهای شرق آسیا خیلی مایل به میزبانی از این بازی ها نیستند. آنها فصل گذشته هم دیدارهای خود را در دوحه برگزار کنند و دیدار نهایی هم در دوحه برگزار شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن حیدری لیگ قهرمانان آسیا بیژن حیدری لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا در منطقه ی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند