Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی شفیعی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران جمعیت واجد شرایط استان برای کارت هوشمند ملی را ۸۴۹ هزار و ۲۲۹ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون برای  ۷۸۱ هزار و ۶۵۳نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است و تعداد افراد باقی مانده هم  ۶۷ هزار و ۵۷۶ نفر است.

وی ادامه داد: در ۲ ماهه امسال ۵ هزار و ۹۴۵ نفر در استان زنجان کارت هوشمند ملی درخواست کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی تعداد ایستگاه‌های کاری فعال کارت هوشمند ملی در استان زنجان را ۳۸ دفتر عنوان کرد و افزود: این تعداد شامل ۱۲ اداره و ۲ نمایندگی، ۱۷ دفتر پیشخوان و ۷ ایستگاه سیار است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان  یاد آور شد: کارت هوشمند ملی با ارائه سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان از کارت به‌عنوان یک ابزار چندکاره استفاده کرد و از وقوع جرائم و سوءاستفاده هم جلوگیری می‌کند.

 وی افزود: در این روزها کاربرد کارت هوشمند ملی بیشتر شده و همه افراد بالای ۱۵ سال باید دارای کارت هوشمند ملی باشند.

شفیعی با بیان اینکه کمتر از هشت درصد واجدین شرایط نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند گفت: افرادی که مراجعه می‌کنند و اطلاعاتشان ثبت می‌شود هیچگونه مشکلی در خصوص اخذ خدمات دولتی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای افرادی که ثبت‌نام می‌کنند کد رهگیری ثبت می‌شود و بعد از آن می‌توانند با شماره ملی و کد رهگیری از خدمات دولتی و غیردولتی بهره‌مند شوند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: اینکه کارت به دست افراد برسد یا نه در حال حاضر خیلی مهم نیست اما درخواست ما از مردم این است که با رعایت پروتکل‌ها حتما به ایستگاه های مربوطه مراجعه کنند.  

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی زنجان سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی زنجان اخبار کنکور کارت هوشمند ملی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی برای هفته معلم در نظر گرفته شده است که با شعار «همه ما مدیون توییم» اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته در سال‌جاری ۵۰ برنامه در هفته معلم اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: تجلیل از مقام معلمان نمونه با حضور رؤسای قدیم آموزش و پرورش، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، برگزاری یادواره شهدای معلم، دیدار با معلمان تاریخ‌ساز استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به دیدار معلمان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز دوازدهم اردیبهشت ادامه داد: ۴۰ نفر از معلمان برتر استان در قالب این برنامه در دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری پویش سپاس معلم در استان زنجان گفت: در این پویش دل‌نوشته و خاطرات دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد جمع‌آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت معلمان خیر در استان گفت: معلمان خیر در استان با اختصاص بخشی از حقوق خود از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در شبکه شاد گفت: مسابقه کتاب‌خوانی برای فرهنگیان و دانش‌آموزان و فراخوان خاطرات فرهنگیان در دو سال اخیر برای این هفته پیش‌بینی شده است.

کد خبر 748636

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند