Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوماسی در دیدار با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن تاکید بر کمک و همراهی دستگاه های مختلف جهت رفع مشکلات واحد های بزرگ تولیدی استان گفت: در این راستا به واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل دار استان کمک می کنیم تا به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به نگاه مثبت مجموعه حاکمیت نظام به موضوع مالیات در سال های اخیر و ضرورت همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف برای تحقق این موضوع گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی آذربایجان غربی اولین دستگاهی است که در زمینه حل مشکل معوقات مالیاتی ناشی از کارت های بازرگانی و پیله وری که به شدت مبتلا به استان است دست دستگاه مالیاتی راگرفت و خوشبختانه توفیقات خوبی در زمینه وصول مالیات از معوقات مزبور را نصیب  استان کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اختصاص ۳ شعبه از محاکم قضایی جهت رسیدگی به جرایم مالیاتی در استان را از دیگر کمک های دستگاه قضایی استان عنوان  و اظهار امیدواری کرد با فعالیت مستمر این شعب، وصول حقوق حقه دولت در چارچوب معوقات مالیاتی سرعت بیشتری بگیرد.
این مقام مسئول با ارائه گزارشی از وضعیت درآمدهای مالیاتی استان و تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی این درآمد ها در سال گذشته، با بیان اینکه این تحقق بدون فشار بر بازار و تولید صورت گرفته است، اظهار داشت: کمک به حل مشکلات واحد های تولیدی از برنامه های دستگاه مالیاتی استان است.
وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه های ذیربط برای رفع موانع تولید در استان گفت: در این راستا کمک به حل مشکلات مالیاتی ۴ گروه صنعتی بزرگ استان جهت بازگشت به چرخه تولید در دستور کار قرار دارد که خوشبختانه یک مورد از آنها که در زمینه صنعت فولاد فعالیت می کند در حال بازگشت به تولید و فعالیت می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمایت از تولید رفع موانع تولید فرار مالیاتی دادگستری آذربایجان غربی امور مالیاتی آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان