Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر کل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت سومین شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.

 علیرضا ناطقی، مدیر کل دفتر تعاونی های خدمات وزارت کار از ثبت شرکت پست پیشگامان بادپا (تعاونی سهامی عام) با شماره ثبت 11829 مورخ 21/01/1400 در فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناشر اوراق بهادار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت تعاونی به عنوان سومین شرکت تعاونی سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس، بعد از شرکت بیمه تعاون و خدمات فنی فولاد یزد (تعاونی سهامی عام) است و در نظر دارد نسبت به پذیرش و عرضه سهام خود در تابلوی اول فرابورس اقدام کند.

ناطقی با اشاره به نقش اساسی شرکت های تعاونی نوع جدید و به خصوص شرکت های تعاونی سهامی عام خاطر نشان کرد: شرکت پست پیشگامان بادپا اولین شرکت تعاونی اپراتور پست غیردولتی دارنده پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارائه خدمات پستی در کشور است که در قالب شرکت تعاونی سهامی عام موفق به دریافت پروانه فعالیت کارور (اپراتور) پستی غیردولتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است.

مدیر کل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این تعاونی همچنین در زمینه ایجاد بازار مجازی تولید و واردات و نصب و نگهداری دستگاه‌های فروش هوشمند ATM فعالیت دارد و از مهمترین فعالیت‌های دیگر آن می‌توان به انجام مطالعات و ارائه طرح امور زیربنایی ISP و فیبرنوری و خدمات IT و ICT اشاره کرد.

وی افزود: ارائه تمام خدمات پستی در زمینه‌های فیزیکی، الکترونیکی، مالی و لجستیک با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات، سرمایه گذاری داخلی و خارجی به عنوان هلدینگ در تمام موارد مرتبط با ارتباطات و فن، تامین و تجهیز نیروی انسانی برای اجرای خدمات پستی و حمل و نقل، تجارت الکترونیک و تجارت سیار و پرداخت و دریافت اینترنتی و فر‌یندهای چهارگانه قبول، جمع آوری، رهسپاری و توزیع با استفاده از فن‌آوریهای نوین اطلاعات از دیگر فعالیت های آن است.

ناطقی تاکید کرد: این شرکت تعاونی قصد دارد درشرکت های دانش بنیان، نوآور و استارت‌آپ ها در حوزه تخصصی پست و لجستیک و زنجیره تامین فراگیر و همچنین کارآفرینی و شتابدهی کسب و کارهای نو و کارآفرینانه در بخش تعاون نیز سرمایه گذاری و فعالیت مستمر داشته باشد.

شرکت پست پیشگامان بادپا (تعاونی سهامی عام) با سرمایه ای بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال موفق شده است تعداد 115 نفر را بطور مستقیم و بیش از 3 هزار نفر را بطور غیرمستقیم مشغول به کار کند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت تعاونی سهامی عام نزد سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه حضور در سومین نمایشگاه مهارت‌های من در محل نمایشگاه‌های بین المللی قشم، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران جدید قشم با هدف گسترش آگاهی فرهنگ و تمدن خلیج فارس و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جزیره، هنر خود را در قالب ۵۰ غرفه در نمایشگاه بین المللی قشم به نمایش گذاشته اند.

ادریس راموز همزمان افزود: دو هزار و ۲۲۰ هنرجو از ۱۲ هنرستان آموزش و پرورش منطقه آزاد قشم هنر‌هایی همچون نقاشی، طراحی و دوخت پوشاک، طراحی جلد کتاب، صنایع دستی دریایی، چرم دوزی، نجاری، جوشکاری، طراحی نرم افزار رایانه‌ای و الکترونیک آثار خود را در برابر دید علاقمندان به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف مهارت آموزی و افزایش توانمندی دانش آموزان جزیره قشم و پیوند آن با صنعت و بازار برگزار شده است که یکی از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه قشم به عنوان جزیره نوآور و خلاق معرفی شده است افزود: در سومین دوره نمایشگاه مهارت‌های من نیز به دنبال ارائه فرصت‌ها و روایت جزیره جهانی قشم و گسترش مفهوم مکتب فرهنگی و هنری خلیج فارس با استفاده از توان دانش آموزان جزیره هستیم.

سومین نمایشگاه مهارت‌های من به مناسبت هفته ملی خلیج فارس، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی قشم پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.

در حاشیه سومین نمایشگاه مهارت‌های من، از ۱۶ دانش آموز حائز رتبه‌های برتر منطقه‌ای در المپیاد شایستگی محور و جمعی از آموزگاران هنرستان‌های شهر قشم تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد