Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار لشت‌نشا از آغاز اجرای طرح سنگفرش و مبلمان شهری در فضایی به مساحت بیش از یک هزار مترمربع در میدان جامع این شهر خبر داد.

سید حسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیاده‌رو میدان جامع وضعیت نامناسب و ناهمگونی داشت به همین دلیل زیباسازی آن از گذشته یکی از مطالبات اصلی شهروندان این شهر بود که در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در میدان جامع، سنگفرش با رنگ‌های متنوع، مبلمان شهری، تأسیسات روشنایی و فضای سبز در فضایی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود که این اعتبار از منابع استانی بخشی به صورت اوراق قرضه و بخشی نیز در قالب ماده ۵۸ به صورت نقدی به طرح اختصاص یافته است.

شهردار لشت‌نشا ادامه داد: برای نشستن و استراحت شهروندان و مسافران چهار عدد نیمکت، هشت عدد باغچه کوچک، شش عدد تیر چراغ برای تامین روشنایی و نوار ویژه تردد نابینایان در پیاده‌راه فرهنگی میدان جامع پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای هدایت آب‌های سطحی این منطقه، کانیو با شیب کافی به طول ۳۰۰ متر در بین پیاده‌رو و سواره‌رو اجرا می‌شود.

میرهاشمی با بیان این که میدان جامع در کنار مسجد جامع لشت‌نشا قرار دارد و اجرای سنگفرش و مبلمان شهری زیبایی و جلوه خاصی به آن می‌بخشد، افزود: در میدان جامع، اصناف مختلف، قدیمی و معتبری وجود دارد که اجرای این طرح در آینده نزدیک، باعث رونق کسب و کار بازاریان آن خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر اجرای سنگفرش در میدان لشت‌نشا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اجرای آن تا پایان تیرماه جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا، شهر لشت‌نشا در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 497746

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری لشت نشاء سنگفرش پیاده رو طرح هاي عمراني شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میدان جامع مبلمان شهری لشت نشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی