Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علامه طباطبائی طی نامه رسمی و جداگانه، کاندیداهای انتخابات را به نشست تخصصی با دانشجویان و اساتید این دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در سرنوشت کشور، این دانشگاه قصد دارد با هدف آگاهی بخشی به جامعه و افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو، به برگزاری نشست های تخصصی با کاندیداهای محترم، جهت ارزیابی برنامه های ایشان و به صورت مصاحبه های تصویری در استودیو اقدام نماید تا فرصت به اشتراک گذاری ایده ها و برنامه های آنها با مردم و نخبگان بیشتر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا ریاست این دانشگاه در دعوت نامه های رسمی جداگانه از تمامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دعوت کرده با حضور در استودیو برنامه «سنجه» و گفتگو با استادان دانشگاه، برنامه های مدنظر خود را تشریح نمایند.

در بخشی از این دعوت نامه خطاب به کاندیداها آمده است: «چنانکه مستحضرید عرصه انتخابات ریاست جمهوری فصل مهمی در حیات سیاسی جامعه است که با فراهم کردن امکان گزینش شهروندان میان ایده ها، افکار و برنامه های متنوع نامزدها، سرمایه اجتماعی لازم را برای اداره کشور فراهم می سازد. دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی کشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در نظر دارد در قالب رسانه تحلیلی دانشگاه (عطنا) فرصتی برای گفتگوی تخصصی نامزدهای با استادان دانشگاه در موضوعات مهم و مورد سوال جامعه فراهم کند.»

ریاست دانشگاه علامه طباطبائی اظهار امیدواری کرده برگزاری این جلسات جدی و صریح، فرصتی برای انتخاب آگاهانه و صحیح شهروندان باشد.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبائی، حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در نشست های تخصصی با اساتید دانشگاه و نخبگان، امکان سنجش برنامه های آنها را بهتر فراهم می آورد و عیار کاندیداها را بیشتر نمایان می سازد. از این رو جای برگزاری چنین نشست هایی فارغ از حضور کاندیداها در فضاهای عمومی خالی بود که دانشگاه علامه طباطبائی در این زمینه پیش قدم شده تا امکان انتخاب فرد اصلح بیشتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی انتخابات رياست جمهوري کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه علامه طباطبائی انتخابات ریاست جمهوری کاندیداهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه از آماده سازی ۴۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد موحدی مجد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از امروز(۱۳ اردیبهشت)، گفت: در همین راستا ۴۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیداها آماده سازی شده است.

وی افزود: انتظار این است کاندیداهای مجلس که قرار است برای راهیابی به یک نهاد قانوگذار با یکدیگر رقابت کنند، بیش از همه رعایت قانون را داشته و در حفظ اموال مردم کوشا بوده و به شهر آسیب نزنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در دور اول انتخابات، در ایام تبلیغات آسیب جدی به اموال شهر وارد نشد، اما همین دیوارنویسی ها و نصب پوسترهای تبلیغاتی موجب هزینه های بسیاری در حوزه پاکسازی شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات، پس از پایان تبلیغات ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری به مدت ۲۴ ساعت به جای رفت و روب و رسیدگی به فضای سبز، مشغول پاکسازی تبلیغات کاندیداها از در و دیوار شهر بودند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: انتظار ما این است که کاندیداها برای شهر و شهرداری هزینه تراشی نکرده و تنها در نقاطی که مشخص شده به انجام تبلیغات بپردازند.

انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم کشیده شده و برای کسب دو کرسی مجلس، چهار کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد