Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:07:48 GMT

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۶۹۷۰

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن به بازار آمد

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بالاترین مشخصات فنی در تلویزیون‌های بازار ایران. این لقبی است که تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن با ورودش به بازار به خود اختصاص داده است. پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات به همراه قیمتی مناسب و معقول، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی ویژگی‌های این تلویزیون می‌پردازیم تا بدانیم کدام امکانات باعث می‌شود جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن مدعی مجهزترین تلویزیون بازار ایران باشد.

کیفیتی بی‌نهایت در تصویر با UHD 4K

برای یک تلویزیون مدرن و با کیفیت که بر اساس تکنولوژی‌های روز جهان ساخته شده، وضوح تصویر یکی از ویژگی‌های قابل اهمیت است. هرچه تعداد پیکسل‌های تشکیل دهنده یک تصویر در صفحه نمایشگر تلویزیون بیشتر باشد، جزئیات به صورت واضح‌تر و در سطحی کیفی بالاتری در معرض دید قرار می‌گیرند. 4K با بیش از 8.3 میلیون پیکسل، کیفیت تصاویر روز جهان را حفظ و جزئیات را با وضوح بیشتر به چشمان شما ارائه می‌کند. قدرت 4 برابری 4K برای نمایش جزئیات نسبت به تصاویر FULL HD یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های امروزی است که سری 8 ایکس ویژن با بالاترین درجه کیفی از این فناوری در قاب خود استفاده کرده است.

جشن پر ازدحام رنگ‌ها با HDR10

 یک قاب جادویی زمانی می‌تواند ادعای کیفیتی بی‌نهایت کند که در ارائه رنگ‌های زنده و متنوع در نمایشگر خود حرفی برای گفتن داشته باشد. HDR10  برای وجود رنگ‌های طبیعی و باکیفیت در یک تلویزیون، لازم و ضروری است. قابلیت HDR10 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت زنده در این تلویزیون‌ها دیده شود. به این صورت که تصاویر تیره را تیره‌تر و تصاویر روشن را روشن‌تر نمایش می‌دهد. همین قابلیت باعث می‌شود کنتراست تصاویر بیشتر و بهتر نمایش داده شود و تنوع رنگ بیشتری در صفحه نمایشگر داشته باشیم.

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن در قاب خود از تمامی این ویژگی‌ها استفاده می‌کند تا به عنوان یک محصول معتبر ایرانی خود را هم سطح با تکنولوژی روز جهان نگه دارد. اما قابلیت بیشتری برای پیشرفته‌ترین تلویزیون بازار ایران مورد نیاز است که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

روان بودن تصاویرِ سریع با MEMC

یکی از مشکلات نمایش تصاویر در نمایشگرها، وجود انقطاع و وقفه در تصاویر با سرعت بالاست که باعث می‌شود حرکت‌های سریع به میزان کافی روان دیده نشود. MEMC، قابلیت جدید استفاده شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن باعث می‌شود تصاویری که سرعت زیادی دارند (مانند مسابقات ورزشی، بازی‌های کامپیوتری و ...) روان‌تر و بدون لگ (Lag) به معرض نمایش درآیند. وجود لگ باعث می‌شود کیفیت تصاویرِ سریع افت کند و MEMC با جلوگیری از این اتفاق، تجربه‌ای لذتبخش از تماشای یک مسابقه ورزشی، فیلم سریع و پرهیجان، بازی‌های جدید رایانه‌ای و ... را به کاربران خود هدیه می‌دهد.

 ثبات کیفیت تصویر از هر زاویه با IPS

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن، پنل LED IPS  است که باعث ثبات کیفیت و رنگ در نمایشگر از نماهای مختلف می‌شود. به گونه‌ای که تصاویر نمایش داده شده از زاویه‌های گوناگون با همان کیفیت نسبت به زاویه مستقیم قابل مشاهده باشد و انعکاس نور در صفحه نمایشگر منجر به افت کیفیت تصویر نشود. با این قابلیت دیگر نیازی نیست فقط زاویه مستقیم را برای تماشای تلویزیون انتخاب کنیم، چرا که تصویر و رنگ در صفحه نمایشگر از زاویه‌های کناری هم به اندازه نمای روبرو واضح و شفاف است. همچنین به دلیل این‌که کیفیت صفحه نمایشگر نسبت به نور محیط تغییری نمی‌کند، دیگر نگران محل نصب تلویزیون نخواهیم بود.

هوشمند با اندروید 10

سیستم عامل اندروید ورژن 10 به همراه  نرم افزارهای کاربردی نصب شده در این سری از تلویزیون‌های هوشمند، دلیل دیگریست که ایکس ویژن تلویزیونی با بالاترین مشخصات فنی را به بازار ایران عرضه کرده است. در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن 16 گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است تا بهره‌مندی از امکانات این تلویزیون هوشمند در بهترین حالت صورت گیرد. همچنین قابلیت‌هایی مانند WIFI Direct  و WIFI Screen Mirror در این تلویزیون‌ها باعث می‌شود بتوان به راحتی از امکانات تبلت و گوشی‌های هوشمند بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون استفاده کرد.

صدایی رسا و قدرتمند با pure sound

علاوه بر ویژگی‌هایی که به آن اشاره شد، این تلویزیون خود را در کیفیت صدا و استفاده از بهترین‌های سیستم صوتی نیز مدعی می‌داند. سیستم صوتی قدرتمند PureSound، صدای رسا و قوی را پشتیبانی می‌کند و قابلیت پخش صدای دالبی، تضمینی است تا کیفیت صوتی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن یکی از بهترین‌های موجود در بازار ایران باشد. همچنین اسپیکرهای جلو در این سری از تلویزیون‌ها، صدا را به صورت مستقیم و بدون بازگشت به گوش کاربران می‌رساند. این اسپیکرهای قدرتمند 12 واتی (مجموعا 24 وات) علاوه بر کیفیتی مطلوب، ظاهر پرچمدار تلویزیون‌های ایکس ویژن را نیز زیباتر کرده است.

ظاهری باریک، زیبا و مدرن

شاید تا چندی پیش این‌طور به نظر می‌آمد که ظاهر تلویزیون نمی‌تواند تاثیر چندانی در زیبایی محیط داشته باشد. اما یک قاب باریک و مدرن با ظاهری چشم‌نواز، به راحتی می‌تواند چیدمان و دکوراسیون فضا را زیباتر کند. طراحی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن متناسب با هر سلیقه‌‌ای و مطابق با محیط و فضای مدرن و امروزی است که باعث می‌شود ظاهر این محصول نیز متناسب با قابلیت‌های آن، هم‌سطح با تولیدات جهانی باشد.

تا اینجا اصلی‌ترین قابلیت‌ها و فناوری‌های استفاده شده در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن را با هم مرور کردیم. اما این همه اطلاعات مربوط به جدیدترین محصول ایکس ویژن نیست و جزئیات بیشتری برای دانستن وجود دارد. برای اینکه از همه این ویژگی‌ها باخبر شوید اینجا کلیک کنید و با آگاهی از همه قابلیت‌ها، بهترین تصمیم را برای انتخاب قاب جادویی خود بگیرید.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار تلویزیون ایرانی صفحه نمایشگر ایکس ویژن بازار ایران باعث می شود قابلیت ها ویژگی ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود