Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، امروز (سه‌شنبه)، گزارش دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز موج گسترده‌ای از دستگیری‌ها در شهر‌های کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را آغاز کردند که در جریان این اقدام ۳۲ فلسطینی دستگیر شدند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «سبق۲۴»، خبرنگار دفتر اطلاع‌رسانی اسرا خبر داده است که یک گروه ویژه از نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود ناگهانی به «بیت ریما» در غرب رام‌الله، دو شهروند فلسطینی به نام‌های «جادالله البرغوثی» و  «علی السبتی» را دستگیر و آن‌ها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار دفتر اطلاع‌رسانی اسرا در ادامه گفت که «یوسف علان» از ساکنان بیت عوز در غرب‌الله و همچنین «ثائر حمدان»، «موسی اماره» و «موسی ابوصفیه» از ساکنان بیت سرا از مناطق مجاور بیت عوز نیز  دستگیر شده‌اند.

سبق۲۴ در ادامه  گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود ناگهانی به محله شرقی طولکرم و حومه شویکه در همین شهر، «صالح منصور»، «اسعد فریج» و «عبود ابوعیسی» را دستگیر کرده‌اند.

از سوی دیگر، این وبگاه فلسطینی خبر داد که «مهنا الشرقاوی» اسیر آزاد شده از اهالی منطقه «الزبابده» در جنوب جنین و «بشار البدروساوی» از اهالی اردوگاه «بلاطه»، «بشار اشتیوی» از کفر قدوم ( شرق قلیلیه) و «رامی الفقیه» از اهالی منطقه قطنه در شمال غرب قدس دستگیر شده‌اند.

 در منطقه بیت فخار در جنوب بیت لحم نیز نظامیان صهیونیست «عونی احمد طقاطقه»، «مفید فایز طقاطقه»، «محمد نیسم دیریه»، «محمد خالد طقاطقه» و «عبدالله ثوابته» پنج شهروند فلسطینی را دستگیر کردند.

در شهر الخلیل نیز نظامیان صهیونیست پس از یورش به خانه «رأفت رزق زاهده» در منطقه «ضاحیه البلدیه» که چند سال پیش به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شده بود، او را دستگیر کردند.

اما در شهر کفر کنا در  اراضی اشغالی ۱۹۴۸، پلیس رژیم صهیونیستی ۱۲ جوان فلسطینی به نام‌های «مثنی خطیب»، «محمود لطفی خطیب»،‌ «محمود ولید خطیب»، «منیر خطیب»، «محمد طه»، «تامر عواوده»، «سلیمان خطیب»، «حمزه عواوده»، «خالد عواوده»، «عنان مفید»، «سهیل نوفل»، «محمد ولید خطیب» و همچنین «منیر فوزی دبک» از اهالی منطقه «تیاسر» در نزدیکی طوباس را دستگیر کرد.

این دستگیری‌ها در حالی صورت گرفته است که در جریان جنگ اخیر در فلسطین، در سایه انفعال جامعه بین‌الملل  ادامه، کلیه مشاغل عمومی، مراکز دانشجویی و تجاری در کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸، به منظور اعلام همبستگی با مردم قدس و غزه برای نخستین بار طی چند دهه اخیر، به نشانه همبستگی با مردم غزه دست به اعتصاب سراسری زدند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری اراضی اشغالی 1948 رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی

تعداد بازدید : 6 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه این رژیم درباره بستن دفاتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین‌های اشغالی را اجرایی کرد.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی یورش برد و این دفتر را تعطیل کرد.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: بازرسان وزارت ارتباطات تحت حمایت پلیس وارد دفتر شبکه الجزیره در قدس شدند و تجهیزات آن را مصادره کردند.

همچنین کرعی ویدیویی را از یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی و مصادره تجهیزات آن منتشر کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این اقدام گفت: از وزیر ارتباطات به دلیل نقشش در بستن دفاتر شبکه الجزیره تشکر می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که خبرنگاران الجزیره به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده و به اقدام علیه نظامیان صهیونیست تحریک کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

دیگر خبرها

  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم