Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را نقره داغ کرد و برای بازیکن پرسپولیس هم جریمه نقدی در نظر گرفت. به گزارش طرفداری و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد وریا غفوری کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق و بی اعتبار کردن مسابقه مبلغ ۵ هزار دلار جریمه شد.

طبق حکم AFC کاپیتان استقلال باید مبلغ ۱۲۵۰ دلار را در مدت ۹۰ روز به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و در صورت تکرار این رفتار بقیه مبلغ ۳۷۵۰ دلار قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ ۲۵۰۰ دلار را در مدت ۹۰ روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ ۷۵۰۰ دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است.

باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ ۲۵۰۰ دلار را در مدت ۹۰ روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به دلیل تاخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات ۲ هزار دلار جریمه شد. بازیکن پرسپولیس موظف است ۵۰۰ دلار را در مدت ۳ ماه پرداخت کند. بقیه مبالغ هم در صورت تکرار پرداخت بقیه مبلغ لازم الاجراست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هزار دلار جریمه دلار را در مدت صورت تکرار بقیه مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟