Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:11:56 GMT

قرارگاه مردمی«سرباز جمهور» در استان سمنان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۱۷۹

قرارگاه مردمی«سرباز جمهور» در استان سمنان تشکیل شد

حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دغدغه همه دلسوزان نظام اسلامی، در ابتدا مشارکت حداکثری و بعد شناخت و انتخاب نامزد اصلح است، تاکید کرد: با توجه به این دو اصل اساسی قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در استان سمنان تشکیل شد لذا دولتی که در مقام ریاست جمهور است باید خود را «سرباز جمهور» بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این قرارگاه با کار ویژه تحقق مشارکت حداکثری مردم و ارتقای فرهنگ سیاسی جامعه تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: قرارگاه مردمی سرباز جمهور رویکرد جناحی ندارد و نامزدی را معرفی نخواهد کرد، بلکه درصدد ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی و بینش سیاسی در مردم است.

مشق جمهوریت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به صحبت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی که خود را «سرباز ولایت» و جمهوری اسلامی ایران را «حرم» خواند، تصریح کرد: در نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از شهادت ایشان، ما نیز با تاسی از این شهید والامقام، با حضور در پای صندوق‌های رأی، به وظیفه سربازی خود عمل می‌کنیم چراکه میزان مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین شاخص‌های مردم‌سالاری و تحکیم پایه‌های نظام‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی است.

عبدالهی پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را سپری در برابر حمله‌ها و هجوم معاندین و دشمنان به نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: در همین راستا مردم در انتخابات ضمن تجدید بیعت با اصل نظام اسلامی، باید با انتخاب یک دولت کارآمد انقلابی، به ناکارآمدی‌ها در حل معضلات اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی پایان دهند؛ دولتی که در مقام ریاست جمهور قرار می‌گیرد باید خود را «سرباز جمهور» بداند.

وی افزود: این قرارگاه محل هواداری انقلاب اسلامی و تمرین مردم سالاری برای مشق جمهوریت و آرمان خواهی است لذا این با تمام همت و توان و با استفاده از ظرفیت بی نظیر جوانان و دغدغه مندان خود را مورد خطاب مردم قرار می‌دهد و به پرسش‌ها، شبهات و ابهامات عموم مردم پاسخ خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان گفت: این قرارگاه از همه هیئات، تشکل‌ها، مؤسسات، مساجد و صاحبان فکر و اندیشه دعوت می‌کند تا با حضور پررنگ در این رزمایش مردمی، گام مؤثری را در تحقق آرمان‌های معظم انقلاب اسلامی بردارند.

کد خبر 5225494

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 تبلیغات اسلامی سمنان عباس عبدالهی مشارکت انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا واکسن کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اردبیل شیوع کرونا استان سمنان سرباز جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است