Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون هندبال، این رقابت‌ها از ۲۴ شهریور تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در صورت حضور ۱۲ تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد. در غیر این صورت و حضور کمتر از ۱۲ تیم، سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم، با وجود هزینه‌ها و محدودیت‌ها، تصمیم گرفتیم از این فرصت هم برای رشد و توسعه هندبال بانوان کشورمان استفاده کنیم و با مشخص شدن زمان و مکان این رقابت‌ها و اعلام رسمی زمان ثبت نام از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا، آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کردیم چرا که نمی‌خواستیم این شانس را از دختران ارزشمند هندبالیست کشورمان بگیریم.

علیرضا پاکدل افزود: البته با توجه به شرایط تغییر چندین باره زمان برگزاری مسابقات، مطمئن نبودن از برگزاری این رقابت‌ها در تاریخی مشخص و روشن نبودن تعداد تیم‌های صعودکننده به رقابت‌های جهانی نمی‌توانستیم زودتر از این زمان تصمیم گیری کنیم چرا که باید تمامی شرایط را در نظر می‌گرفتیم. به امید خدا در چند روز آینده کادرفنی تیم ملی بانوان هم معرفی و اردوهای این تیم را بلافاصله آغاز خواهیم کرد تا بانوان هندبالیست کشورمان در بهترین شرایط ممکن تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی برگزار کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال هندبال بانوان علیرضا پاکدل مسابقات قهرمانی آسیا هندبال هندبال بانوان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا