Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@16:27:31 GMT

میسون گرینوود مسابقات یورو را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۵۸۷

ستاره جوان باشگاه منچستریونایتد به خاطر مصدومیت شانس حضور در یورو را از دست داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، در حالی که تا ساعاتی دیگر لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای حضور در مسابقات یورو منتشر می شود، باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی اعلام کرد که میسون گرینوود، مهاجم حوان باشگاه منچستریونایتد اولین بازیکنی است که از لیست سه شیرها خط خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرینوود در لیست 33 نفره ساوتگیت حضور داشت و این لیست امروز باید به 26 نفر تقلیل پیدا کند. حال  باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد این بازیکن به خاطر مصدومیت اردوی سه شیرها را ترک خواهد کرد و به جای حضور در مسابقات یورو روی رفع مصدومیتش تمرکز خواهد داشت.

این در حالی است که گمانه زنی های فراونی در مورد بازیکنان خط خورده تیم ملی انگلیس شنیده می شود و اتلتیک نیز مدعی شده است که جسی لینگارد، دیگر بازیکن منچستریونایتد که در نیم فصل دوم عملکرد خوبی در حضور قرضی اش در وستهام داشت، دیگر بازیکنی است که در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس قرار نخواهد گرفت. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! دلایل 5 گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال  شایعه تماس رامین رضاییان با رییس فدراسیون فوتبال هالند، کوادرادو و ادوارد مندی، بهترین های لیگ قهرمانان فصل 21-2020 تیم های راه یافته به لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 + سیدبندی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!