Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@20:47:58 GMT

(تصاویر) هتل لوکس و جذاب تیم ملی در بحرین

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۶۲۱

(تصاویر) هتل لوکس و جذاب تیم ملی در بحرین

تیم ملی ایران از روز گذشته برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر راهی بحرین شد و در هتل «دیپلمات رادیسون بلو» در منامه، پایتخت این کشور مستقر شد. به گفته مسوولان تیم‌ملی، به جز ایران، تیم‌های عراق، کامبوج و هنگ‌کنگ هم در این هتل مستقر هستند.

تیم‌ملی در طول ۱۵ روز آینده و تا اتمام مسابقات خود در این مرحله، در این هتل مستقر خواهد بود و فقط برای انجام تمرینات قادر به خروج از در هتل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از قرار معلوم این هتل برای سایر مسافران هم مجاز است و حباب امنیتی AFC  برای تامین سلامتی بازیکنان تیم‌ها چندان کارساز نخواهد بود.

محل اسکان تیم‌ملی مجهز به ابراز و امکانات ورزشی و همین‌طور سالن‌های استخر و سونا است و به همین دلیل کادرفنی می‌تواند بخشی از جلسات تمرینی از جمله بازیابی بدنی بازیکنان را در این هتل برگزار کند.

هم‌چنین مسوولان بحرین، زمین تمرین تیم النجمه را در اختیار تیم ملی ایران قرار داده‌اند که طبق برآوردها، حدود ۳۰ دقیقه با این هتل فاصله دارد. تیم ملی امروز برای نخستین بار روی زمین چمن این ورزشگاه به تمرین می‌پردازد و کیفیت چمن مشخص خواهد شد.

در ادامه نگاهی خواهیم‌ داشت به وضعیت هتل تیم‌ملی در منامه که در حال حاضر در اختیار چهار تیم ایران، کامبوج، عراق و هنگ‌کنگ قرار گرفته است:

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی در فصل گرما ضروری است.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در بحث حریق در فصل خشک از خرداد ماه شاهد آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی هستیم. سال گذشته، منابع طبیعی و عرصه‌ها را مدیریت و صیانت کردیم.

وی ادامه داد: کشور تصمیم گرفت یک فروند بالگرد برای جلوگیری از حریق در عرصه‌های طبیعی و منابع ملی به استان اختصاص دهد، اما تاکنون این امر محقق نشده است. ضرورت دارد ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به این تصمیم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا بالگرد در استان مستقر شود.

او گفت: لرستان نیاز مبرم به بالگرد دارد و با توجه به اینکه لرستان استانی کوهستانی است، این مهم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: جنگل‌های لرستان با مشکل جدی آفات و بیماری‌ها نیز مواجه‌اند و نیاز است از محل اعتبارات ملی این کار انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود