Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروری، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستان کرمانشاه بجز سرپل ذهاب برگزار می شود.

عباس سروری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری همه ساله مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) زنده نگاه داشت راه، یاد و مکتب ایشان و خاری در چشم دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود :رحلت امام خمینی (ره)  یکی از ناگوارترین صحنه‌های انقلاب اسلامی و صحنه‌ای به شکوه و عظمت تشییع پیکر مطهر امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر هنوز به ثبت نرسیده  و نخواهد رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های ویژه ای برای برگزاری مراسم ارتحال در سراسر استان به جز شهرستان سرپل ذهاب که در وضعیت قرمز هست برنامه ریزی و تدارک دیده شده و در همه ی شهرستان ها مراسم ۱۴ و۱۵خرداد را با شکوه برگزار  خواهیم کرد.

 

سروری  تصریح کرد: در شهر کرمانشاه ( ۱۳خرداد ) مراسم ویژه ای در حسینیه ی ثارالله  با سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه  کرمانشاه و حضور اقشار مختلف با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار و در روز ( ۱۴خرداد) پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع با حضور طبقات مختلف مردم و مراسم قیام ۱۵ خرداد نیز در شب شهادت امام صادق(ع) در مسجد جامع کرمانشاه با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک با حضور مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های فرهنگی سالگرد ارتحال امام (ره) در کرمانشاه اظهار کرد: برنامه های فرهنگی شامل برپایی نمایشگاه های مجازی،برگزاری شب شعر با حضور مداحان نامی استان و به صورت مرثیه سرایی در حسینیه  ثارالله روز چهارشنبه(12 خرداد ماه ) ، برنامه های ویژه  شعر خوانی ، برنامه های ویژه برای دانش آموزان در فضای مجازی و تبلیغات محیطی در سراسر استان و شهر کرمانشاه از سوی دستگاه های مختلف و شهرداری با پیام های ارزشمتد امام (ره)برگزاری می شود.

 

وی گفت: برنامه هایی مختلفی نیز در فضای مجازی از قبیل برنامه های هنری، مانند نمایشگاه، خوش نویسی، شب شعر مجازی و سایر برنامه های هنری به یاد امام (ره) برگزار خواهد شد.

 

سروری در پایان تاکید کرد:  اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را در برگزاری آیین‌های ویژه این مناسبت‌ها داشته باشند تا دشمنان نتوانند نقشه های شوم و پلید خود را عملی کنند.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مراسم قیام ۱۵ خرداد مراسم سالگرد ارتحال امام ره با حضور مردم امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود