Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه اسامی دستگاه‌های پرمصرف استان یزد باید اعلام شود، گفت: تفاوتی بین برخورد با مشترکین و ارگان‌های پرمصرف نباید باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با تاکید بر اینکه در استان یزد نیز به مانند استان‌های دیگر دستگاه‌های پرمصرف هستند که لیست آنها در اختیار ارگان‌های مربوطه است، گفت: استانداری یزد مشکلی از بابت انتشار لیست دستگاه‌های پرمصرف ندارد و باید این کار انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همانگونه که با مشترکین پرمصرف خانگی برخورد می‌شود باید با دستگاه‌های پرمصرف نیز برخورد انجام شود تا بتوانیم به یک حد تعادلی در استان برسیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: با مشخص شدن دستگاه‌های پرمصرف، باید علت این مسئله بررسی شود تا بتوان به حد مناسبی از مصرف رسید.

صالحی با اشاره به اینکه برخی از ارگان‌های دولتی بدهی‌هایی را به وزارت نیرو دارند که امکان پرداخت ندارند، خاطرنشان کرد: بسیاری از این دستگاه‌ها بیش از 10 سال به وزارت نیرو بدهی دارند که عمدتاً دلیل آن به علت کمبود اعتبارات است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه های پرمصرف استانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها

یاسین کیخا، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، درخصوص جزئیات فراخوان‌های منتشرشده از سوی بنیاد برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گفت: طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی (خصوصی و دولتی)، طی سه مرحله فراخوان انجام و در هر مرحله تعدادی کد شغل از سوی سازمان‌ها، اعلام شد.

وی ادامه داد: در آخرین فراخوان، حدود ۳ هزار کد شغل، براساس اعلام نیاز سازمان‌ها و ارگان‌ها اعلام شد.

کیخا گفت: سال گذشته، طی یک فراخوان نیمه متمرکز برای بخش خصوصی، حدود ۵۰۰ کد شغل با اعلام نیاز از ۹۰ شرکت خصوصی، اطلاع‌رسانی شد و حدود ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی به ارگان‌هایی که بیشترین استقبال برای ورود به آنها در فراخوان‌ها، وجود داشت اشاره کرد و گفت: از میان دستگاه‌های دولتی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بنادر بیشترین آمار جذب نخبگان را داشته است که حدود ۱۴۰ نفر، به این ارگان معرفی شدند.

معاون سرآمدان بنیادملی نخبگان، به چگونگی تعیین کد شغل‌ها در فراخوان‌های استخدامی نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: اغلب ارگان‌ها و نهاد‌های مرتبط براساس نیاز سازمانی خود، کد شغل‌هایی را اعلام می‌کنند. 

وی ادامه داد: ابتدا، کد شغل‌ها توسط سازمان‌ها به سازمان اداره استخدامی ارائه می‌شود و سپس این سازمان باید کد‌های اعلام‌شده را تایید کند.

کیخا درخصوص جایگاه‌های شغلی که در فراخوان‌ها برای نخبگان درنظر گرفته می‌شود، گفت: جایگاه‌های شغلی، اغلب نخبگانی است و براساس تخصص نخبگان درنظر گرفته می‌شود، اما ممکن است در یک سازمان، نخبه به‌عنوان کارشناس اداری هم استخدام شود.

وی به «سامانه دانا» اشاره کرد و توضیح داد: بعد از اینکه فراخوان‌ها توسط بنیاد ملی نخبگان منتشر شد، افراد می‌توانند از طریق سامانه دانا، مدارک موردنیاز را ارسال کرده و از شرایط استخدامی برای نخبگان، اطلاعات جامعی را به‌دست آورند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در پایان از ورود بنیاد ملی نخبگان به حوزه علوم انسانی و اجتماعی برای فراخوان‌های استخدامی خبر داد و گفت: در ارگان‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور، ظرفیت‌های مختص نخبگان علوم انسانی را برای جذب، در فراخوان‎ها اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد