Web Analytics Made Easy - Statcounter

چرا وجود دستگاه تصفیه آب در خانه‌ها مهم است؟ خب، دسترسی به آب آشامیدنی تمیز و خالص برای هر انسانی لازم است، اما همه به آن دسترسی ندارند. در بسیاری از مناطق کمبود آب وجود دارد و همچنین در مناطقی مردم باید به آب زیرزمینی یا آبی که از طریق تانکرها تأمین می‌شود، دسترسی داشته باشند. به دلیل وجود آلاینده‌هایی مانند سموم دفع آفات، فلزات سنگین، باکتری‌ها، ویروس‌ها و همچنین میزان سختی بالا (جامدات جامد محلول) در آب، ممکن است کیفیت آب از چنین منابعی خوب نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر اصلا نباید تعجب کرد که چرا مردم به طور فزاینده‌ای به سمت دستگاه‌های تصفیه آب روی می‌آورند تا آب آشامیدنی مصرفی خود را تصفیه کنند.

اگر به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب جدید هستید، به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از برندها و مدل‌های موجود در بازار را پیدا کنید؛ اما این تنوع ممکن است شما را کمی سردرگم کند. شما می‌توانید این مقاله را دنبال کنید تا تعداد انتخاب‌های خود را محدود کنید. دستگاه‌های تصفیه آب خصوصا دستگاه‌های تایوانی انواع مختلفی دارند، بنابراین قبل از شروع لیست دستگاه‌های تصفیه آب در توضیحاتی روند خرید و همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را برای شما شرح خواهیم داد.

نوع آب؛ آب سخت یا آب نرم؟

به عنوان مثال منابع آب سخت آب زیرزمینی هستند که از معمولا چاه‌ها و تانکرها در میان این منابع قرار می‌گیرند. آب سخت ممکن است حاوی فلوراید، آرسنیک و سایر فلزات سنگین باشد. منابع آب نرم نیز آب رودخانه، دریاچه‌ها، آب باران یا همین آب‌های لوله کشی شهری است که از تصفیه خانه‌ها به خانه‌ی ما راه پیدا می‌کنند.

انواع سیستم تصفیه آب؛ اسمز معکوس، یو وی، اولترافیلتراسیون؟

اگر نوع آب در خانه شما آب سخت است، باید به فکر این باشید که دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس خریداری کنید. برای این مورد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل را در نظر بگیرید. اگر سخت نباشد، یعنی آب نرم باشد، پس اسمز معکوس یا RO لازم نیست. اگر سطح آلودگی آب زیاد است، حتما به دستگاه تصفیه آب یو وی دار UV فکر کنید. اما اگر آب سخت است و آلودگی نیز زیاد است، دستگاه تصفیه آب RO + UV بخرید.

دستگاه‌های تصفیه آب زیادی برای مصارف خانگی در بازار موجود است. هر نوع دستگاه تصفیه آب، نیاز خاصی را برطرف می‌کند، از جمله سختی و نرمی آب و همچنین آلودگی آب منطقه‌ای که برای هر کدام از این موارد دستگاه خاصی باید خریداری شود. قانون مهم این است که شما باید بدانید نوع آب موجود در منطقه شما چیست، سطح آلودگی به چه میزان است، تا بدانید که چه نوع دستگاه تصفیه آبی برای آن مناسب است. برند مینروا فیلتر برای هر نوع آبی، دستگاه مناسب دارد و شما می‌توانید با خرید هر یک از این دستگاه‌ها نیاز خود را برآورده کنید. اما قبل از نام بردن این دستگاه‌ها جدول زیر را درباره مقایسه سریع انواع تصفیه آب بخوانید.

مقایسه سریع انواع تصفیه آب

منبع آب

سطح باکتری‌ها

نوع تصفیه آب پیشنهادی

آب سخت

آب زیرزمینی، آب چاه یا تانکر

باکتری و ویروس زیاد در آب

RO + UV

آب سخت

آب زیرزمینی، آب چاه یا تانکر

باکتری و ویروس کم در آب

RO

آب نرم

آب رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، باران و آب تصفیه خانه‌های شهری

باکتری و ویروس زیاد در آب

UV

آب نرم

آب رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، باران و آب تصفیه خانه‌های شهری

باکتری و ویروس کم در آب

UV

بهترین برند برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

در حال حاضر می‌توانیم مینروا را مطرح‌ترین و بهترین برند برای تصفیه آب بدانیم. این برند تایوانی اصل در ایران به عنوان تنها برندی فروخته می‌شود که تمام استانداردها را دارد. این برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب Water Quality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

در تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر از سیستم اسمز معکوس استفاده شده است و این سیستم و همچنین فیلترهای باکیفیت این دستگاه‌ها مزه و طعم آب را برای مصرف مناسب می‌کنند. انواع دستگاه‌های تصفیه آب که می‌توانید یکی از آنها را بسته به نیازتان انتخاب کنید شامل موارد زیر می‌شود:

تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS تصفیه آب هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline تصفیه آب شش مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش مینروا مدل Minerva Ro8_UV

برای خرید هر کدام از این دستگاه‌ها ابتدا نیاز خود را بسنجید و ببینید که آب آشامیدنی خانه‌تان چه میزان سختی دارد. بعد از این کار به وب‌سایت مینروا فیلتر مراجعه می‌کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه می‌کنید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بر اساس کیفیت قطعات و فیلترهای آن طبعا از دستگاه‌های متفرقه بازار کمی بیشتر است. دستگاه‌های مینروا از 6 مرحله تا 8 مرحله می‌باشند که قیمت آنها بر اساس کارایی و تعداد فیلترهای آن فرق می‌کند. قیمت محصولات مینروا در تاریخ 10 خرداد 1400 را می‌توانید در جدول زیر به طور کامل مشاهده کنید:

قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی

3,990,000 تومان

تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا

3,740,000 تومان

تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا

3,490,000 تومان

تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا

4,490,000 تومان

تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا (مناسب آب چاه خانگی)

هزینه‌های خرید و نصب دستگاه تصفیه آب

هزینه داشتن دستگاه آب تصفیه کن در خانه تنها شامل خرید دستگاه نمی‌شود. شما علاوه بر خرید دستگاه تصفیه آب باید هزینه فیلتر در زمان تعویض را باید پرداخت کنید، برخی وب‌سایت‌ها از شما هزینه نصب دستگاه را دریافت می‌کنند، برخی دیگر در همان زمان تعویض فیلتر نیز هزینه دستمزد دریافت می‌کنند و در نهایت ممکن است هزینه ایاب و ذهاب نیز پرداخت کنید.

به همین خاطر باید قبل از هر اقدامی برای خرید، قیمت فیلتر تصفیه آب، هزینه نصب، هزینه ارسال، هزینه تعویض و موارد دیگر را در نظر داشته باشید. در مورد مینروا فیلتر باید بدانید که این برند تنها هزینه کالا را از شما دریافت می‌کند و هزینه نصب و تعویض توسط این برند رایگان است.

منبع: مینروا فیلتر  

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید دستگاه تصفیه آب دستگاه های تصفیه آب 000 تومان تصفیه آب مینروا مدل Minerva باکتری و ویروس دستگاه ها مینروا فیلتر آب زیرزمینی ساز مینروا اسمز معکوس آب تصفیه مرحله ای خانه ها نوع آب آب نرم آب سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه در میادین تره بار

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت انواع میوه اعلام شد.

به گزارش مشرق، طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قیمت انواع میوه اعلام شد.

قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

هرکیلوگرم آناناس طلایی ۱۱۳ هزار تومان

هرکیلوگرم ازگیل ژاپنی ۵۵ هزار تومان

هرکیلوگرم به ۲۸ هزار تومان

هرکیلوگرم پاپایا (تولید داخل) ۷۰ هزار تومان

هرکیلوگرم پرتقال آبگیری ۱۳ هزار تومان

هرکیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۲۲ هزار تومان

هرکیلوگرم پرتقال توسرخ ۲۵ هزار تومان

هرکیلوگرم توت فرنگی ۹۲ هزار تومان

هرکیلوگرم جانا ۱۹ هزار تومان

هرکیلوگرم خرما خارک خوشه ای ۴۸ هزار تومان

هرکیلوگرم خیار گلخانه ای ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان

هرکیلوگرم زنجبیل تازه ۱۷۰ هزار تومان

هرکیلوگرم سیب زرد لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان ۳۱ هزار تومان

هرکیلوگرم گریپ فروت ۱۹ هزار تومان

هرکیلوگرم کیوی ۵۲ هزار تومان

هرکیلوگرم انواع طالبی ۱۹ هزار تومان

هرکیلوگرم لیموشیرین ۳۷ هزار تومان

هرکیلوگرم لیموترش ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هرکیلوگرم ملون و خربزه ۱۹ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد بالای ۱۳۰ گرم ۶۳ هزار تومان

هرکیلوگرم موز هر عدد زیر ۱۳۰ گرم ۵۸ هزار تومان

هرکیلوگرم نارگیل ۶۲ هزار تومان

هرکیلوگرم نارنگی (خارو، انشو، پیج، کینو و..) ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم هندوانه بالای ۴کیلوگرم ۹,۹۰۰ تومان

هرکیلوگرم هندوانه زیر ۴کیلوگرم ۶,۹۰۰ تومان

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث