Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@09:48:27 GMT

جریمه AFC برای استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۸۱۷

جریمه AFC برای استقلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال را نقره داغ کرد.

به گزارش برنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد وریا غفوری کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق و بی اعتبار کردن مسابقه مبلغ 5 هزار دلار جریمه شد. طبق حکم AFC کاپیتان استقلال باید مبلغ 1250 دلار را در مدت 90 روز به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و در صورت تکرار این رفتار بقیه مبلغ 3750 دلار قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ 7500 دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است. باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس به دلیل تاخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات 2 هزار دلار جریمه شد. بازیکن پرسپولیس موظف است 500 دلار را در مدت 3 ماه پرداخت کند. بقیه مبالغ هم در صورت تکرار پرداخت بقیه مبلغ لازم الاجراست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال آسیا مصاحبه بازی عراق دلار استقلال کنفدراسیون فوتبال قطر باشگاه استقلال پرسپولیس استقلال هزار دلار جریمه دلار را در مدت صورت تکرار بقیه مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گران فروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند

کد خبر 6089613

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها