Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:01:57 GMT

موج گرما در استان بوشهر تا هفته آینده ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۰۱۴

موج گرما در استان بوشهر تا هفته آینده ادامه خواهد داشت

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با توجه به تداوم جریانات شمال غربی تا آخر هفته دریا به تناوب متلاطم و مواج خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه وزش باد شدید در بخش‌هایی از کشور عراق و همچنین استان خوزستان احتمال وقوع پدیده گرد و خاک طی این روزها دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش دمای استان در روزهای اخیر، اضافه کرد: موج گرمایی همچنان تا اوایل هفته بعد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ در برخی ساعات بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، طی ساعاتی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5225596

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا شیراز واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اردبیل شیوع کرونا استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه