Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:27:59 GMT

دغدغه مردم این جناح و آن جناح نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۰۸۳

دغدغه مردم این جناح و آن جناح نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حاجی علی اکبری در گفتگوی حضوری و مجازی با جمعی از جوانان، با اشاره به اعلام نتیجه احراز صلاحیت‌های انتخابات پیش رو گفت: انتخابات وارد مرحله جدی رقابت بین کاندیداها شده و باید درک کرد که دغدغه مردم این جناح و آن جناح نیست، بلکه دغدغه اصلی مردم از یک طرف واقعیت‌های زندگیشان است و از طرف دیگر ورود مدیری که روحیه مردمی داشته باشد و با فساد ستیزی و برنامه قابل اجرا و کارآمد وارد میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو و قوت و ضعف دولت آینده، تأثیر جدی در جبهه مقاومت و نیز در سطح بین‌المللی خواهد داشت و این حد از حساسیت، خود مؤید این واقعیت است که حضور در انتخابات، یک وظیفه شرعی، قطعی، عقلی و واجب سیاسی است.

حاج علی اکبری افزود: مشکلات چند سال اخیر و مسأله ویروس کرونا و نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی، که قسمتی از آن مربوط به سو مدیریت‌ها و سو تدبیرهاست، ممکن است بر میزان مشارکت اثرگذار باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به کار سخت دولت بعدی اظهار داشت: مردم با توجه به تجربه دولت فعلی و حس بدی که از این دولت به آن‌ها منتقل شده است، منتظر پایان دولت فعلی هستند و این کار را برای دولت آینده سخت‌تر می‌کند. در عین حال اگر دولت آینده مردمی باشد و صمیمانه در کنار مردم حضور داشته باشد، به‌صورت طبیعی بخش عمده‌ای از این بار سبک خواهد شد. حضور دولت در صحنه و مجاهدانه کار کردن ارکان دولت، به نزدیک‌تر شدن مردم به دولت و احساس خوب داشتن نسبت به آن کمک مضاعفی خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: بعضی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این دوره از انتخابات، با دست پر، با برنامه و ایده در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند که این مسأله، به پیشبرد اهداف آینده و خروج از مشکلات کمک بسزایی خواهد کرد و جامعه را به آرامش نسبی خواهد رساند.

وی حضور پر شور مردم در انتخابات را از پشتوانه‌های اصلی نظام دانست و افزود: نظام ما به معنای واقعی کلمه مردم سالاری دینی است و این جنبه از مردم سالاری دینی در کنار مسئله حکمت امام، دوراندیشی ایشان که در قانون اساسی متجلی شده است، نظام را در برابر تهدیدها و دشمنی‌ها حفظ کرده است و از این رو، انتخابات و حضور پرشور مردم و برگزاری سالم و امن انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر 5225535

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات محمدجواد حاج علی اکبری انتخابات 1400 قرآن قرآن کریم فعالیت های قرآنی امام خمینی ره انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی اندیشه دینی مشارکت مردم در انتخابات مسابقات قرآنی آیت الله خامنه ای سازمان اوقاف و امور خیریه قاسم سلیمانی تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!

به گزارش ورزش سه با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر و غیبت او در دیدار مقابل تیم سابقش به احتمال زیاد وحدت حنانوف تاجیکستانی در ارنج اصلی پرسپولیس حاضر خواهد شد.

با حضور احتمالی حنانوف در دفاع راست تمرکز پرسپولیس در فاز حمله کاملا معطوف به جناح چپ خود خواهد شد، چرا که وحدت در اصل مدافع میانی است و در پست دفاع راست هم در 50 متر زمین حریف قابلیت اضافه شدن در کارهای ترکیبی و ارسال را نداد و نمی‌تواند مثل دانیال در نیمه زمین حریف فعال باشد.

با این حساب حملات پرسپولیس از کانال‌های کناری بیشتر به جناح چپ معطوف خواهد شد که عبدالکریم و اوستون اورونوف حضور دارند. این مسئله البته می‌تواند به سود پرسپولیس شود، چرا که رامین رضاییان به عنوان مدافع راست سپاهان که در فاز حمله قدرتمند است و آمار بسیار خوبی هم در گلزنی و گلسازی داشته چندان نمی‌تواند بی‌محابا جلو بیاید، چرا که اورونوف و عبدالکریم از فضای پشت سر او استفاده خواهند کرد.

این مسئله البته در مورد عبدالکریم هم صادق است و او نیز نمی‌تواند چندان بی‌محابا جلو بیاید و شرایطی را رقم بزند که رضاییان و وینگر راست زردهای نصف جهان که احتمالا اعرابی خواهد بود از فضای خالی پشت سر او صاحب توپ شوند و برای تیم‌شان موقعیت بسازند.

با این حساب احتمالا مهدی ترابی و اورونوف به عنوان وینگرهای راست و چپ پرسپولیس در این بازی بزرگ پشتیبانی مدافعان پشت سر خود در حمله از کناره‌ها را نخواهند داشت بخصوص در جناح راست که حنانوف قدرت اضافه شدن در کارهای تهاجمی را ندارد و ترابی باید با شیفت شدن به مرکز زمین یا جناح مقابل کارهای ترکیبی‌اش را پیش ببرد.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • پرسپولیس مقابل سپاهان چپ‌رو می‌شود!
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست