Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام‌ کرد: میزان تولید کنسانتره زغال سنگ ایمیدرو در نخستین ماه سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از ایمیدرو، ۲ شرکت تابعه ایمیدرو (طبس و البرز مرکزی) در فروردین امسال ۵۲ هزار و ۹۳۷ تن کنسانتره زغال‌سنگ تولید کردند. میزان تولید این شرکت‌ها در مدت مشابه سال ۹۹، نزدیک به ۴۷ هزار و ۱۱۱ تن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این شرکت‌ها در ماه فروردین ۱۲۳ هزار و ۷۷۲ تن ماده معدنی استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۱۰۳ هزار و ۸۰ تن) ۲۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

میزان ارسال کنسانتره زغال‌سنگ از سوی شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به شرکت‌های داخلی در نخستین ماه امسال نیز ۷۲ هزار و ۳۰۱ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۹۹ (۵۰ هزار و ۵۰۶ تن) ۴۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

کد خبر 497757

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایمیدرو رونق تولید جهش تولید تولید کنسانتره زغال سنگ کنسانتره سنگ آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کنسانتره زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران