Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز»: ما اصلاح‌طلببان همواره اهل گفت‌وگو بوده‌ایم و هستیم و این هم ریشه در اندیشه آقای خاتمی دارد تا حدی که ایشان می‌گوید زنده‌باد مخالف من. این سخن یعنی حتی می‌شود سخنان مخالفان را هم شنید و درباره‌اش فکر کرد؛ چه رسد به فردی که به هر حال اصلاح‌طلب بوده است

اکنون آقایان مهرعلیزاده و همتی یکی از سابقون اصلاحات و یکی نزدیک به اصلاح‌طلبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و هیچ ایرادی ندارد نهاد اجماع‌ساز درباره آنها بحث کند و شرایطشان را ارزیابی کند.

اینکه آقای مهرعلیزاده خواسته است که برنامه‌هایش شنیده شود، اصلا درخواست عجیبی نیست. درخواست او به رأی گذاشته می‌شود و تصور نمی‌کند دلیلی برای شنیده‌نشدن برنامه‌هایش وجود داشته باشد.

همان‌طور که آقای حضرتی هم گفت، حزب اعتمادملی درحال رصد وضعیت نامزدهاست و اصلا این‌طور نیست که ما خودمان را در شرایطی محدود قرار دهیم و بگوییم همه‌چیز برایمان تمام شده است.

اعتمادملی مشغول ارزیابی اوضاع است و به هر نتیجه‌ای برسد، نظرش را به جبهه اصلاحات می‌گوید تا کمکی در جمع‌بندی نهایی باشد. هدف اولیه و اصلی اعتمادملی بعد از تحقق منافع ملی حفظ انسجام جبهه‌ای میان اصلاح‌طلبان است.

آقای مهرعلیزاده از ابتدا متقاضی ارائه برنامه‌هایش بود که باید می‌توانست 10امضا برای معرفی به جبهه اصلاحات به دست آورد که 9رأی به دست آورد. حالا او رفت و در انتخابات ثبت نام کرد و تأییدصلاحیت هم شد.

به هر حال مهرعلیزاده از ابتدا سعی خود را برای اینکه از مسیر نهاد اجماع‌ساز معرفی شود را به کار گرفت؛ از سوی دیگر او یک اصلاح‌طلب است و مگر می‌شود گفت که معاون و استاندار دولت آقای خاتمی نبوده است؟

هم آقای مهرعلیزاده و هم آقای همتی قابلیت این را دارند که برنامه‌هایشان را در جبهه اصلاحات مطرح کنند و در نهایت اصلاح‌طلبان تصمیم می‌گیرند. تا اینجای کار می‌شود به قطعیت گفت که ما با هرگونه روش صفر و صدی مخالفیم.

ما می‌توانیم به سخنان آقایان مهرعلیزاده و همتی گوش دهیم اما تعهدی به کسی نداده‌ایم که اگر برنامه‌هایتان را شنیدم الزاما باید از شما حمایت کنیم.

آنها می‌توانند برنامه‌هایشان را مطرح کنند و اعضای جبهه اصلاحات هم به حمایت یا عدم حمایت از آنها رأی دهند و اگر دوسوم آراء مبنی بر حمایت بود، مورد حمایت جبهه اصلاحات ایران قرار می‌گیرند.

من به عنوان یک فعال سیاسی که به طور حرفه‌ای سیاست را دنبال می‌کنم، می‌گویم که سیاست عرصه تصمیمات هیجانی نیست.

اگر اصلاح‌طلبان به نتیجه برسند که از فردی حمایت کنند و همه سرمایه اجتماعی‌شان برای او به میدان بیاورند ممکن است مانند سال92 پیروز شود. حالا می‌گویید اگر حمایت شد و شکست خوردید چه می‌شود؟ می‌گویم هیچی. شکست هم بخشی از انتخابات است.

اصلاح‌طلبان فعلا مشغول ارزیابی هستند و می‌بینند که برای نامزدی موجی ایجاد می‌شود یا نه تا بر اساس نظر مردم تصمیم بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مهرعلیزاده نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گرامی مقدم جبهه اصلاحات اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان

معاون تربیت و آموزش فراجا از تغییر در محتوای آموزشی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدحسین حمیدی در مراسم گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: ارکان ترتبیت در آموزش فراجا، شامل مربی، مدرسان و مربیان است و آنها در مراکز مختلف آموزشی، از منابع آموزشی مختلفی استفاده می‌کنند، ما در راستای بازنگری و به‌روز شدن سرفصل‌ها و محتوای آموزشی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به آمار گروه‌های علمی افزود: در حال حاضر ۴۵ حوزه مرکزی، ۳۴ مرکز فرماندهی استان، هشت آموزشگاه تخصصی و عمومی، ۲۴ دانشکده ذیل دانشگاه امام حسن مجتبی، ۱۵ دانشگاه جامع و هشت دانشگاه علمی کاربردی فعال در سراسر کشور داریم، همچنین ۲۷۷ هیئت علمی، ۱۶۵۰ مدرس مراکز آموزشی و ۳۷۳۵ نفر مربی داریم و ۷۰۹۳ نفر در سراسر کشور در حال آموزش هستند.

معاون تربیت و آموزش فراجا ادامه داد: پرورش پلیس‌های تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت، هدف اصلی ما در آموزش است که برنامه‌ها بر اساس آن شکل می‌گیرد، همچنین بازنگری‌های بسیاری در سرفصل‌ها و برنامه‌های عملیاتی با رویکرد مهارت‌محور در دستور کار قرار گرفت.

سردار حمیدی تصریح کرد: دوره‌های تخصصی تکمیلی ترفیعاتی به دوره‌های تخصصی مبتنی بر شغل تبدیل خواهد شد تا در درجه و آموزش‌های علمی تاثیرات مفیدتری داشته باشد.

وی گفت: واکاوی و تحلیل عملیات‌های انتظامی با استفاده از خبرگان مرکز اجرایی آموزش در مراکز آموزشی انجام می‌شود و ما برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه تغییر در آموزش‌ها و منابع درسی داریم که موثرتر واقع خواهد شد.

کد خبر 749650

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد