Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@07:58:24 GMT

انهدام باند جیب بر‌های اتوبوس‌های بی آر تی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۲۵۲

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند ۳ نفره جیب برانباند جیب بری اتوبوس‌های بی آر تی خیابان انقلاب خبر داد. خبرگزاری میزان- اردشیر نادری اظهار داشت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به "کلانتری ۱۰۶ نامجو " مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد در ایستگاه بی آر تی، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بررسی پرونده‌ها مشخص شد که سرقت‌ها در ایستگاه بی آر تی اتفاق افتاده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط ۳ مرد جوان انجام شده و تعدادی از مال باختگان توانسته اند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: سارقان از شلوغی اتوبوس سوء استفاده می‌کردند و با تنه زدن و همکاری با یکدیگر اموال شهروندان را از جیب شان سرقت می‌کردند.   بیشتر بخوانید: انهدام باند ۷ نفره سارقان خشن پایتخت و سایر استان‌ها
این مقام انتظامی بیان داشت: گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس توسط ماموران عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو آغاز تا اینکه ماموران موفق شدند، سارقان را هنگام پرسه زنی مشاهده و بلافاصله آنان را دستگیر کنند.
نادری با اشاره به اینکه تا کنون تعدادی از مال باختگان توانسته اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند و هر ۳ سارق به مرجع قضایی معرفی شدند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری باند جیب بری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری باند جیب بری بی آر تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان