Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین الدین سعیدی؛ عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار گفت:علیرغم جلسات متعددی که در خصوص ساماندهی بازار مرغ در کمیسیون کشاورزی برگزار شد و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند نمایندگان مجلس نگرانی های خود در خصوص کاهش جوجه ریزی و ضرورت 140 میلیون قطعه جوجه ریزی را مطرح کردند ولی متاسفانه این موضوع از سوی وزارت جهاد کشاورزی عملی نشد و شاهد کاهش جوجه ریزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکلات تامین نهاده های دامی اشاره کرد و افزود: دولت موضوع بازار مرغ را رها کرده است به طوریکه روز به روز شاهد گسترده شدن دامنه های مربوط به این مساله هستیم، در حال حاضر نیز شاهد افزایش قیمت مرغ، قیمت جوجه یک روزه و همچنین کاهش قابل ملاحظه مرغ در بازار هستیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کمبود مرغ در کشور به حدی رسیده است که در اکثر استان ها به ویژه در جنوب استان سیستان و بلوچستان مطلقا مرغ نداریم و میتوان گفت که مرغ هم از سفره مردم حذف شده است.

سعیدی تاکید کرد: از یک طرف خاموشی هایی که در حوزه برق اتفاق می افتد و از طرفی تلاطم موجود در قیمت گوشت و مرغ و کالاهای اساسی وجود دارد مردم را به شدت ناراحت و ناراضی کرده اند و گویا دست هایی در این موضوع دخیل هستند تا مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شوند و ناامیدی را در بین مردم دامن میزنند و به نوعی عرصه معیشت مردم زا هدف قرار داده اند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بازار را رها کرده است البته نه تنها بازار بلکه در تمام حوزه های اقتصادی کشور شاهد رهاشدگی از سوی دولت هستیم. ناهماهنگی های موجود بین دستگاه های اجرایی مثل گمرک و بانک مرکزی و وزارتخانه ها سبب شده تا امروز شاهد این وضع بازار باشیم. هر کدام از این وزارتخانه ها فرافکنی کرده و متاسفانه تلاش های مجلس نیز بی پاسخ و بی نتیجه مانده است.

صفورا طالب زاده کد خبر: 1097789 برچسب‌ها قیمت مرغ نوسان قیمت مرغ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ نوسان قیمت مرغ قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ایکنا به نقل از دیلی صباح نوشت: نسخه‌ای دست‌نویس از قرآن که به سفارش منیره سلطان، دختر سلطان عبدالمجید اول عثمانی، در حراجی ساتبیز در لندن به فروش گذاشته شده بود  به قیمت ۱۱۴۳۰۰ پوند (تقریباً ۱۴۴۰۰۰ دلار) به فروش رسید و رکوردی را در این حراجی با عنوان «جهان اسلام و هنرهای هند» به ثبت رساند.

در این حراجی آثار متعددی به فروش رفت. قرآنی که با تذهیب استادانه به سفارش منیره سلطان در سال ۱۸۶۰ ساخته شد، به قیمتی بی‌سابقه فروخته شد. این اثر که توسط ابراهیم حقی، خطاط و صوفی مشهور اهل ارض روم در امپراتوری عثمانی نوشته شده بود، بین ۷۰ تا ۹۰ هزار پوند قیمت‌گذاری شده بود که در نهایت یک خریدار به قیمت ۱۱۴۳۰۰ پوند آن را خریداری کرد.

این اثر که به سفارش ابراهیم الهامی پاشا، شوهر منیره سلطان تولید شد یکی از بهترین نمونه‌های هنر ترکی محسوب می‌شود که ویژگی‌های هنر قرن هجدهم و به‌ویژه قرن نوزدهم عثمانی را نشان می‌دهد. در این حراج علاوه بر آثار مختلف خوشنویسان عثمانی، اقلام دیگری مانند کاشی‌های ازنیک، سجاده‌های نماز ابریشمی، گلیم، خنجر و چندین جام به قیمت هزاران پوند فروخته شد.

از جمله آثار دیگری که در این حراج فروخته شد، یک قرآن به خط نسخ متعلق به سال ۱۸۰۴ نوشته خطاطی به نام مصطفی رکیم و یک دفتر تمرین خوشنویسی متعلق به دهه ۱۷۳۰ به خط محمد شهری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود