Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش جام جم آنلاین  آذربایجان شرقی، محمد نظری با اشاره به صدور تعداد 21951 حکم مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت برای خانوارهای بیمه شده سطح استان از عضویت 227 هزار نفری واجدین شرایط از میان روستائیان، عشایر، قالی بافان، ساکنین شهرهای زیر بیست هزار نفر جمیعت استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داده و افزود: به محض نام نویسی زنان و مردان 18 تا 50 سال در این صندوق و پرداخت 5 درصد از طرف بیمه شده، دو برابر این مبلغ در قالب یارانه غیر نقدی به عنوان سهم مشارکت 10 درصدی دولت در قبال بیمه شده تخصیص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  تلاش برای اطلاع رسانی بیشتر حجت الاسلام و المسلمین جلیلی نیز در این دیدار با استقبال از خدمات صندوق در ایجاد امید به آینده برای نیروهای مولد و اقشار تلاشگر بر اطلاع رسانی و برجسته سازی برنامه های صندوق بیمه اجتماعی در میان قالی بافان و باغداران شهر سردرود از طریق ابزار رسانه ای و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شرایط کرونا تأکید و بر آمادگی برای ترغیب همشهریان و مشمولین منطقه سردرود تصریح کرد.
تجلیل از کارگزاری سردرود
در پایان این دیدار که مدیر کارگزاری 51138 و کارشناسان مربوطه و بازماندگان یکی از بیمه شده های متوفی ساکن شهر سردرود نیز حضور داشتند حکم مستمری توسط امام جمعه سردرود به خانواده متوفی اعطا گردید و از آنها دلجویی بعمل آمد. همچنین لوح تقدیر از کارگزاری فعال سردرود نیز به جهت عملکرد مطلوب در سال گذشته به آقای امیر قابل نژاد اعطا شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد نظری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شانزدهمین سالگرد بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی گفت: عشایر استان خراسان رضوی به طور سنتی در فصل بهار از مناطق قشلاقی خود که در دشت‌ها و مناطق کم‌ارتفاع واقع شده به سمت ارتفاعات و مناطق ییلاقی کوچ می‌کنند.

محمد حسین جعفری افزود: کوچ در زندگی عشایر یک رویداد بوده که به طور معمول ۳۰ تا ۴۰ روز در مسیر ایلراه‌های عشایری ادامه دارد و عشایر پس از استقرار در مناطق ییلاقی حداکثر ۳ ماه در این مراتع حضور خواهند داشت.

وی گفت: ارتفاعات هزار مسجد، کوه‌های عمارت، محمدبیک، اسفجیر، سنجربیک و ارتفاعات شهرستان‌های دارای عشایر استان، از جمله مناطقی هستند که عشایر در آنها مستقر می‌شوند.

جعفری گفت: در حال حاضر ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که ۹۳۶ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و در ۱۷ شهرستان استان پراکنده هستند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، افزود: عشایر استان خراسان رضوی سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن شیر، ۱۳۰۰ تن پشم، کرک و مو و ۱۶ هزار مترمربع صنایع دستی تولید می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟