Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مراد محمودی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال تأمین آب شرب نزدیک به ۱۰۰ روستا در استان با تانکر انجام می‌شد که به علت خشک‌سالی در تابستان امسال این تعداد به ۲۰۰ روستا افزایش می‌یابد البته پیش‌بینی‌های لازم برای آب‌رسانی سیار در این مناطق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علت این تغییر وضعیت، خشک شدن چشمه‌های فصلی و چاه‌ها است که این روند رو به افزایش است و شهرستان‌های لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ، شهرکرد و شهر‌های سفیددشت و فرادنبه هم گرفتار این آسیب شده‌اند.

بیشتر بخوانید

وجود ۱۱ دشت ممنوعه و بحرانی در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: حدود ۱۰۰ روستا و سه تا چهار شهر در تابستان امسال با قطعی کامل آب مواجه می‌شوند که پیش‌بینی لازم جهت تأمین تانکر و پیمانکاران انجام شده تا کاهش آب در این مناطق با آب‌رسانی سیار جبران شود.

او ادامه داد: در تلاش هستیم آب را در مناطق خشک غیر از مناطقی که با تانکر آب‌رسانی می‌شوند جیره‌بندی کنیم تا همه مناطق از نعمت آب بهره ببرند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آب شرب خشکسالی در ایران آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار قصرقند گفت با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستا‌ها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر استان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است..
هاشم زهی افزود: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیرو‌های امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری