Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@01:06:49 GMT

ویژگی خوب سایت‌های نوبت دهی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۶۵۱

ویژگی خوب سایت‌های نوبت دهی چیست؟

برای هر انسانی ممکن است این موضوع پیش بیاید که متوجه وجود علائمی ناشی از بیماری خاصی گردد. از سرفه‌های ساده گرفته تا سردردهای مداوم، دردهای مقطعی در ناحیه‌ی خاصی از بدن و یا لک‌هایی روی پوست؛ همه این موارد و موارد دیگر ممکن است دلیل بر پیدایش بیماری خاصی باشد.

برای هر انسانی ممکن است این موضوع پیش بیاید که متوجه وجود علائمی ناشی از بیماری خاصی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرفه‌های ساده گرفته تا سردردهای مداوم، دردهای مقطعی در ناحیه‌ی خاصی از بدن و یا لک‌هایی روی پوست. همه ی این موارد و موارد دیگر ممکن است دلیل بر پیدایش بیماری خاصی باشد و یا از عوامل ایجاد مشکلاتی در بدن باشد و نیاز باشد تا برای درمان و انجام بهبودی آن با پزشکی مشاوره داشته باشیم.

در این مواقع باید به دنبال پیدا کردن پزشکی مناسب در بین آشنایان و دوستان باشیم و یا به صورت حضوری به دنبال چنین پزشکی در اطراف محل زندگی خود بگردید. اما اگر نخواهیم در رابطه با این بیماری با کسی صحبت کنیم یا اگر نخواهیم به صورت حضوری برای پیدا کردن پزشک مورد نظر به دنبال آن بگردیم باید چه کنیم؟ اگر می‌خواهید به دنبال راه جایگزین و بسیار ساده‌تر برای پیدا کردن، نوبت گرفتن و مشاوره و ویزیت پزشک مورد نظرتان باشید، با ما همراه باشید تا در ادامه راه جایگزین این مورد را با شما در میان بگذاریم.

آشنایی با سایت‌های نوبت دهی آنلاین

همانطور که ممکن است به آن فکر کرده باشید، اینترنت و تکنولوژی در سال‌های اخیر تغییرات شگفت انگیزی بر روی زندگی و سبک زندگی ما انسان‌ها داشته است. بسیاری از فعالیت‌ها و خدماتی که برای انجام آن‌ها می‌بایست ساعت‌ها و یا شاید روزها در خارج از منزل از این خیابان به آن خیابان سر می‌زدیم، حالا و با ادغام آن‌ها با تکنولوژی و ارائه ی آن‌ها بر روی بستر اینترنت می‌تواند بسیار ساده‌تر و از داخل منزل و با چند کلیک ساده انجام پذیرد.

این خدمات و فعالیت‌ها بسیار زیادند و به صورت روزانه نیز در حال بیشتر شدن هستند و هر کدام به نحوی برای ساده‌تر کردن زندگی افراد جامعه به کار گرفته شده اند. یکی از این خدمات که به طور ویژه ای با زندگی انسان سر و کار دارد و می‌تواند حتی در مواردی باعث نجات زندگی آن‌ها شود نیز خدمات پزشکی است.

سایت‌های زیادی در این رابطه وجود دارند اما یکی از بهترین سایت‌هایی که از اولین سایت‌های ارائه کننده ی این خدمت بود سایت paziresh24.com است. این سایت با توجه به سابقه‌ی بسیار خوب خود توانست به مقدار بسیار زیادی از کاربران را سمت خود بکشاند و در حال حاضر یکی از پرمخاطب ترین سایت‌های این حوزه به شمار می‌رود.

ویژگی‌هایی که سایت‌های نوبت دهی در اختیار کاربران قرار می‌دهند چه ویژگی‌هایی هستند؟

سایت‌های نوبت دهی تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. برخی بر روی خدماتی خاص کار می‌کنند، برخی مخصوص ارائه خدمات نوبت دهی و مشاوره به بیماران خاصی هستند و برخی دیگر نیز به طور خاص برای مراکز درمانی خاصی کار می‌کنند. اما سایت پذیرش ۲۴ به تنهایی قادر به ارائه ی تمامی خدمات برای تمام بیماران در تمامی مراکز درمانی خدمت ارائه می‌کند و به بیماری یا خدمت خاصی محدود نیست. برخی از ویژگی‌های ان سایت به شرح زیر هستند:

تعیین نوبت برای مراکز درمانی و پزشکان مختلف: شما تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن می‌توانید نوبت خود را برای هر پزشکی در هر زمینه خاصی که مد نظرتان است را رزرو نمائید. خدمات مشاوره‌های پزشکی: می‌توانید با استفاده از خدمات این سایت انواع مشاوره‌های پزشکی را استفاده نمائید. امکان دسترسی به مقالات کاربردی در زندگی روزمره در قالب مجلات سلامتی این امکان برای کاربران فراهم شده است تا به صورت امکان دسترسی به بیش از هزار پرسش و پاسخ پزشکی را داشته باشند. مشاوره تلفنی: مشاوره‌ی تلفنی و آنلاین برای بیماران فراهم است. این روش می‌تواند برای افرادی که از دیده شدن در هنگام استفاده از برخی مشاوره‌ها مخصوصاً مشاورات در رابطه با زوجین امتناع می‌کنند بسیار مفید باشد و به راحتی و به صورت تلفنی به دریافت مشاوره اقدام نمایند. خدمات روانشناسی: در این سایت امکان دریافت مشاوره‌های روانشناختی وجود دارد. خدمات مشاوره خارجی: امکان دریافت خدمات از کشورهای دیگر جهان وجود دارد. خدمات رژیم سلامت: می‌توانید از داخل منزل و در مواقعی که وقت آزاد دارید به دریافت رژیم‌های غذایی متناسب با بدن خود اقدام کنید و مرتباً با پزشکان در این خصوص در تماس باشید.

مزایای استفاده از سرویس‌های خدمات آنلاین

استفاده از این روش همچنین مزایایی دارد که می‌تواند برای بیماران و همراهان آن‌ها بسیار کمک کننده و نجات بخش باشد. از جمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از این روش مانع از حضور بیماران متعدد در مراکز درمانی و ازدحام می‌شود چرا که هر بیمار با صرف وقت بسیار کمی می‌تواند نسبت به دریافت نوبت از این سایت‌ها اقدام کند. این موضوع بسیار به بیماران دیگر کمک می‌کند. عدم ایجاد ازدحام در بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و در کل بیرون نیامدن‌های مکرر از منزل باعث قطع شدن زنجیره‌ی بیماری‌های واگیردار مانند کرونا می‌شود که خود می‌تواند بسیار حائز اهمیت و نجات دهنده ی جان انسان‌ها باشد. استفاده از خدمات سایت‌های نوبت دهی آنلاین باعث کاهش در مصرف سوخت و جلوگیری از عبور و مرور اضافی در شهر و صرفه‌جویی در وقت افراد می‌شود. این خدمات می‌تواند از مسافرت‌های طولانی مدت بیماران برای نوبت‌گیری و ویزیت پزشک جلوگیری کند و بیمارانی که در منطقه‌هایی خارج از مراکز شهرها هستند می‌توانند جز در مواقع ضروری از شهر خارج نشوند. مانع از مصرف خودسرانه ی دارو توسط افرادی که نمی‌خواهند به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنند و یا وقت مراجعه به پزشک را ندارند می‌شود. با استفاده از سایت پذیرش ۲۴ می‌توانید به نظرات و پیشنهادات هر مراجعه کننده در رابطه با پزشک مورد نظر خود را ببینید تا با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب پزشکان اقدام نمائید. این خدمات از آنجایی که غیرحضوری هستند، کار را برای بیماران دارای کهولت سن و معلولان عزیز بسیار راحت تر می‌کنند. از چه شیوه‌هایی می‌توان اقدام به برقراری مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی نمود؟

از مزایای مهم و بسیار پرکاربرد خدمات آنلاین پزشکی، عدم محدودیت در زمان و مکان برای بیماران و مراجعه کنندگان است! شما با ثبت درخواست مشاوره می‌توانید به صورت متنی، تلفنی و تصویری اقدام به برقراری ارتباط با پزشک متخصص خود نمائید و تمامی مواردی که مرتبط با نوع بیماری شما است را می‌توانید از این طریق در اختیار پزشک معالج خود قرار دهید.

آشنایی با بخش لیست پزشکان در سایت پذیرش ۲۴

در این سایت خدمات ارزنده ای در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت که یکی از این موارد، لیست پزشکان است. با در اختیار داشتن لیست پزشکان شما می‌توانید به سادگی متخصص و پزشک مربوطه به نوع بیماری خود را پس از بررسی‌های همه جانبه پیدا کنید. در این خصوص تنها کافی است از بخش نوبت دهی پزشکان، نوع بیماری و مشاوره خود را انتخاب کنید تا پزشکان حوزه بیماری شما برای شما به نمایش در بیاید.

کد خبر 497844

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سایت سایت نوبت دهی پزشکان بیماری پزشك شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سایت های نوبت دهی مراکز درمانی برای بیماران بیماری خاصی مشاوره ها سایت ها ی خاصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در  با تبریک روز گرامیداشت روانشناسی اظهار کرد: یکی از کار‌هایی که در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره این است که تلاش شده یک هماهنگی بین همه سازمان‌هایی که پروانه صادر می‌کنند ایجاد کنیم.

وی افزود: اکنون در کشور به جز سازمان روانشناسی، سازمان بهزیستی، قوه قضائیه و وزارت ارتش نیز پروانه صادر می‌کنند، در تلاش هستیم که یک وحدت رویه‌ای در صدور پروانه این کار تخصصی صورت گیرد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بیان کرد: در حال حاضر بیشترین ارتباط و هماهنگی با سازمان بهزیستی برقرار شده، توافقات خوبی انجام گردیده و کمترین مشکل و دغدغه را با آنها داریم، تلاش می‌کنیم با دیگر سازمان‌ها نیز هماهنگی خوبی صورت بگیرد.

فتحی آشتیانی تصریح کرد: بر مبنای پژوهش‌های صورت گرفته در این حوزه ۲۰ درصد از افراد جامعه ما مانند دیگر جوامع با مشکلات روانشناختی روبرو هستند که نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند، این به آن معنا نیست که آنها اختلالات روانی دارند، چون مسائل روانشناختی همه حوزه‌های روان را در بر می‌گیرد و پاسخگو به همه سوالاتی است که فرد با آن روبرو است که از جمله آن می‌توان به مشکلات در خانواده، ارتباط با دیگران، تربیت فرزند اشاره کرد.

وی بیان کرد: بر اساس برآورد‌های انجام شده به ویژه در مقایسه با سایر کشور‌های دیگر حدود صد هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار ۵ روانشناس داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، گفت: سازمان نظام روانشناسی در حال حاضر بیش از ۶۴ هزار عضو دارد که این تعداد در دفاتر روانشناسی و مشاوره از یک طرف و تعداد قابل توجهی در مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره مشغول به کار هستند و طبیعتا هر مرکز بین ۵الی ۱۰روانشناس دارد.

فتحی آشتیانی بیان کرد: سازمان روانشناسی و مشاوره فرصت بسیار خوبی از نظر ایجاد اشتغال برای جامعه فراهم کرده و توانسته برای تعداد قابل توجهی از افراد فارق التحصیل در این رشته شغل ایجاد کند.

وی تصریح کرد: مهمترین چالشی که اکنون با آن روبرو هستیم و انتظار داریم این مشکل حل شود بحث بیمه خدمات روانشناسی و مشاوره است که جامعه بتواند از خدمات روانشناختی بیشتر و بهتر استفاده کنند.

وی بیان کرد: در هشت ماه اخیر با آزمون صلاحیت حرفه‌ای که برگزار شد هشت هزارو ۴۱نفر قبول شدند که تا پایان اردیبهشت ماه مصاحبه آنها به پایان می‌رسد و این تعداد به جامعه روانشناسان اضافه می‌شوند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاور افزود: تعرفه نظام پزشکی و نظام روانشناسی را دولت تعیین می‌کنند برای نظام پزشکی ۴۵ درصد افزایش یافته و برای نظام روانشناسی ۴۰ درصد است که این تعرفه همچنان برای روانشناسان محدودیت دارد و جوابگوی نیازهایشان نیست.

فتحی آشتیانی با عنوان اینکه هزینه دفاتر و مراکز بسیار بالا است، اظهار کرد: از طرف دیگر مردم با همین تعرفه مشکل دارند و توانایی پرداخت ندارند، در این راستا برای بهبود وضعیت راهی جز اینکه از بیمه کمک بگیریم نداریم.

وی گفت: در حال حاضر در دو گرایش روانشناسی بالینی و سلامت بیمه پوشش می‌دهد در کنار آن ۱۴گرایش دیگر است که انتظار داریم اینها نیز تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

منبع: موج

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد