Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:44:43 GMT

آلگری، خواهان ادامه همکاری با کیه‌لینی و بونوچی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۸۱۱

آلگری، خواهان ادامه همکاری با کیه‌لینی و بونوچی

سرمربی جدید یوونتوس قصد دارد فصل پیش‌رو، دو مدافع کهنه‌کار این تیم را در اختیار داشته باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که هفته پیش جانشین آندره‌آ پیرلو در یوونتوس شد، به نظر می‌رسد برای فصل آینده قصد ندارد تغییری در خط دفاعی این تیم به وجود بیاورد. بر اساس گزارش روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت»؛ آلگری خواهان ادامه همکاری با جورجو کیه‌لینی ولئوناردو بونوچی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مکس آلگری روز پنجشنبه با مدیران باشگاه یوونتوس اولین دیدار رسمی‌اش از زمان بازگشت به این تیم را داشته باشد و طرفین درباره مسائل مختلف با هم بحث کنند. آینده کریستیانو رونالدو در این تیمی یکی از موضوعات اصلی این جلسه خواهد بود، این در حالی است که وضعیت خط دفاعی این تیم نیز مورد بحث قرار می‌گیرد.

بر اساس ادعای «گاتزتا دلو اسپورت»؛ آلگری تصمیمش را در خصوص خط دفاعی گرفته و خواهان تمدید شدن قرارداد کیه‌لینی 36 ساله است، این در حالی است که قرارداد فعلی او با یوونتوس او در پایان ماه ژوئن منقضی می‌شود.

رئیس سابق «فراری» به یوونتوس می‌آید/ موراتا یک فصل دیگر می‌ماند

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر همچنین با بونوچی 34 ساله صحبت کرده و هر دو مشکلاتی که در گذشته با هم داشته‌اند را حل کرده‌اند و آماده شروعی جدید از فصل 22-2021 هستند. به این ترتیب دو کاپیتان یووه در این تیم خواهند ماند.

ماتیس دلیخت هلندی هم از سوی آلگری به عنوان یکی از ارکان اصلی خط دفاعی راه‌راه پوشان تورین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جورجو کیه لینی لئوناردو بونوچی یوونتوس آلگری جورجو کیه لینی لئوناردو بونوچی یوونتوس آلگری خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست