Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در کارگروه امور زیربنایی استان گفت: اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی طی دو ونیم سال گذشته در استان زنجان انجام گرفته ولی متاسفانه مدیران آنگونه که باید و شاید از اقدامات صورت گرفته به مردم گزارش ارائه نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از برخی کارگروه‌ها و ستادهای استانی در سطح کشور بعنوان نمونه یاد می شود گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس استان تنها دو نمونه بارز از ستادهایی است که مقامات عالی رتبه کشور از آنها بعنوان نمونه های موفق کشورب یاد می کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه، یکی از بخش هایی که طی دو سال گذشته بسیار خوب و موفق عمل کرده بخش گردشگری است، افزود: راه اندازی گردشگری سلامت، معدن و همچنین گردشگری آبی که در آن سرمایه گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومانی بسیار چشمگیر است ولی متاسفانه از اقدامات صورت گرفته گزارشی به مردم ارائه نشد.

مقام عالی استان همچنین یکی از فعالیت‌های رو به پیشرفت استان را احداث واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن برشمرد و تاکید کرد: ۹ درصد طرح‌های اجرایی طرح ملی مسکن در زنجان اجرا می شود و تا پایان سال متقاضیان، نمود عینی آن را خواهند دید.

استاندار زنجان از اختصاص اعتبار برای ادامه اجرای طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای این طرح اختصاص یافت که ۴۰ میلیارد تومان آن تزریق شد تا طرح در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان زنجان ویروس گردشگری معدن سرمایه گذاری مسکن راه آهن استاندار زنجان راه آهن زنجان به قزوین کارگروه امور زیربنایی استان ۴۰ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان