Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@15:27:06 GMT

تعطیلی سه روزه سینماها در تعطیلات خردادماه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۹۱۰۱

تعطیلی سه روزه سینماها در تعطیلات خردادماه

سخنگوی انجمن سینماداران، گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات نیمه خرداد سینماها نیز تعطیل می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صابری اظهار داشت: سینماهای سراسر کشور روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۰مصادف با رحلت امام خمینی (ره) تعطیل هستند.

سخنگوی انجمن سینماداران ادامه داد: با توجه به تعطیلی یکشنبه، ۱۶ خرداد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های سینما در این روز هم دایر نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فیلم‌های هفته‌ای یکبار آدم باش ساخته شهرام شاه حسینی، خورشید به کارگردانی مجید مجیدی، تک خال ساخته مجید مافی، خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی، لاله ساخته اسدالله نیک نژاد در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تعطیلات خردادماه تعطیلی سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم از برگزاری اردوی فرهنگی و تفریحی ویژه برنامه روز معلم و استاد با حضور حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان خبر داد.

وی افزود: این اردو فرهنگی و تفریحی باحضور اساتید، کادر و خانواده ها در روستای گردشگری سهیلی برگزار شد.

مسئول فرهنگی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و استاد با برنامه های متنوع از جمله؛ بازدید از جنگل های حرا با آلاچیق شناور،اقامه نماز جماعت مغرب و عشا ،دورهمی و خاطره گویی، خیر مقدم و تبریک این روز توسط مدیر مدرسه؛از برنامه های این اردوی یک روزه بود.

لازم به ذکر است برپایی سفره شام و تقدیر از اساتید توسط امام جمعه شهرستان و مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان قشم و اهدای هدایایی به رسم یادبود، پایان بخش برنامه ها بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی