Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دولت ترامپ اعلام کرد؛ باید کودتایی شبیه میانمار، در آمریکا اتفاق بیفتد تا منافع این کشور توسط نظامیان تامین شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، مایکل فلین مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دولت ترامپ اعلام کرد: باید کودتایی شبیه میانمار، در آمریکا اتفاق بیفتد.
روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت: فلین در نشستی در شهر دالاس ایالت تگزاس به این پرسش پاسخ داد که چرا آنچه در میانمار روی داد نمی‌تواند در آمریکا اتفاق بیفتد؟
این پرسش با فریاد شادی شرکت کنندگان در این نشست روبرو شد و فلین که در جمع طرفداران کیوانان QAnon شرکت کرده بود در پاسخ گفت: «دلیلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منظورم این است که این اتفاق باید در آمریکا هم روی بدهد.»
طرفداران کیوانان خواستار کودتای خونین ارتش در آمریکا هستند.
چنین کودتایی موجب سرنگونی دولت منتخب میانمار در اول فوریه با اتهام اثبات نشده تقلب رای دهندگان شد.
این کودتا با مقاومت مردم روبرو شد و از آن زمان، اعتراض‌های گسترده‌ای ضد ارتش برگزار شده است.
بر اساس اعلام «انجمن کمک به زندانیان سیاسی میانمار» دست کم 800 غیر نظامی از جمله دست کم 40 کودک کشته و هزاران نفر دستگیر شده اند.
ترامپ رئیس جمهور قبلی آمریکا سال 2017 فلین را پس از کمتر از یک ماه خدمت در سمت مشاور امنیت ملی برکنار کرد. برکناری فلین به سبب مطرح شدن ادعای دروغ گفتن وی به مایک پنس معاون رئیس جمهور درباره ارتباطش با روسیه صورت گرفت.
قلین در زمان بررسی مولر به پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) اعتراف کرد گناهکار است.
ترامپ نوامبر سال گذشته فلین را عفو کرد. عفو فلین پیش از آن صورت گرفت که وزارت دادگستری طبق درخواست فلین اعلام کند به پرونده جنایی وی رسیدگی نمی‌کند.
فلین به یکی از شخصیت‌های مهم در فرضیه توطئه کیوانان تبدیل شده است.
وی سال گذشته با ارسال ویدیو در توییتر شعار‌های کیوانان را تکرار کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مایک لی، کارگردان کهنه کار فیلم‌های «ورا دریک»، «سالی دیگر»، «رازها و دروغ‌ها» و «الکی خوش» در جشنواره فیلم مدیترانه مالت با جایزه زنبور طلایی برای یک عمر دستاورد حرفه‌ای تجلیل می‌شود.

این کارگردان ۹۱ ساله که ۷ نامزدی اسکار در کارنامه دارد و نخل طلای جشنواره فیلم کن ۱۹۹۳ را برای فیلم «برهنه» دریافت کرده است، همچنین در یک مسترکلاس جشنواره شرکت می‌کند و با آدریان ووتن، مدیر اجرایی فیلم لندن و کمیسیون فیلم بریتانیا گفت‌وگو خواهد کرد.

جشنواره فیلم مدیترانه اعضای هیات داوران خود را که بخش رقابتی جشنواره متشکل از ۱۲ فیلم از منطقه را قضاوت خواهند کرد، معرفی کرده است.

در مراسم اختتامیه جشنواره که ۳۰ ژوئن برگزار می‌شود، جوایز زنبور طلایی جشنواره به بهترین فیلم بلند، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، طراحی تولید، اجرای فنی خلاقانه و جایزه ویژه هیات داوران اهدا خواهد شد.

گروه داوری شامل جان اس بیرد کارگردان اسکاتلندی، مارجری سیمکین مدیر بازیگران «آواتار»، پدرو لوکه فیلمبردار «جامعه برف»، ماریو فیلیپ آتزوپاردی کارگردان مالتی-کانادایی، نیتن کراولی انگلیسی طراح تولید «شوالیه تاریکی» و ریچی مهتا کارگردان کانادایی هستند.

امسال دومین دوره این جشنواره از ۲۲ تا ۳۰ ژوئن (۲ تا ۱۰ تیر) در شهر والِتا پایتخت مالت برگزار می‌شود.

کد خبر 6092677

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟