Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: زمینه فعالیت استارتاپ ها و فین تک ها از جمله در حوزه بانکداری فراهم شده و این بانک با تأسیس مرکز نوآوری رفاتک در صدد است از ایده های نو و خلاق جوانان و تحصیل کرده های دانشگاهی استفاده کند تا خدمات بانکی بهتر و مطلوب تری به مشتریان ارائه دهد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های متقابل  بین بانک و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: ارتباط بانک رفاه کارگران با افراد خلاق و کارآفرین در سه حالت استخدام، مشارکت در طرح و ایده های جدید برای عملیاتی شدن آن ها و در اختیار قرار دادن زیر ساخت های مناسب بانک برای گسترش ایده ها امکان پذیر است و می تواند با جوانان خلاقی که در قالب استارتاپ ها فعالیت می کنند، همکاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لله گانی با اشاره به ظرفیت های دانشکده کارآفرینی تصریح کرد: جامعه نیاز به کسب و کارهای زیادی دارد و اینکه جوانان تحصیلکرده فقط گزینه استخدام در سازمان های دولتی را دنبال کنند، چندان مطلوب نیست. در برخی بخش ها همچون صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی، نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت اشتغال و کارآفرینی بالایی وجود دارد و این دانشکده می تواند دانشجویان خلاق و کارآفرینی تربیت کند که نیازی به استخدام در سازمان های دولتی نداشته باشند و خود به عنوان کارآفرین به دنبال خلق ثروت و اشتغال زایی باشند. 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: دانشگاه ها با برنامه های تحقیقاتی و پژوهشی توانایی ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف اقتصادی را دارند و در این میان دانشکده کارآفرینی می تواند محوریت داشته باشد. بانک رفاه کارگران نیز همکاری و مشارکت لازم در این مسیر را نیز خواهد داشت. 
لله گانی تأکید کرد: امیدواریم با امضای تفاهم نامه، زمینه همکاری های متقابل افزایش یابد و نتیجه این همکاری ها، تولید خدمات جدیدی باشد که با ارائه آن به مشتریان و شهروندان بتوانیم در مسیر حل مشکلات موجود گام برداریم. 
در ابتدای این مراسم، دکتر حسینی نیا رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشکده گفت: کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد کشور است و با توجه به اهمیت این موضوع، دانشکده کارآفرینی 14 سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و با پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی زمینه مناسبی برای تربیت نیروهای خلاق و نوآور فراهم کرده است.
دکتر حسینی نیا افزود: امضای تفاهم نامه با بانک رفاه کارگران که یکی از بانک های پیشرو در حوزه صنعت کشور است، برای طرفین آثار مثبتی به همراه خواهد داشت. این همکاری های متقابل، الگویی از همکاری ها بین دانشگاه و صنعت است و این تفاهم نامه می تواند الگویی برای سایرین باشد.
در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران استارت آپ ها دانشکده کارآفرینی همکاری های متقابل بانک رفاه کارگران تفاهم نامه همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با برپایی غرفه در سالن 38 این نمایشگاه بخشی از اقدامات و محصولات متنوع خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعتی و کشاورزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 

بر اساس این گزارش، این بانک به همراه برخی از شرکت‌های تابعه با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های حمایتی خود در بخش‌های گوناگون، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر در این نمایشگاه به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است. 

مدیران بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه این بانک در این نمایشگاه ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده این بانک، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان هستند.  

شایان ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری برای ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور محسوب می شود که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت در حال برگزاری است.  

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

برگزاری گردهمایی‌های صنعت‌محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره و .... ازجمله برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود