Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدی گفت: بنده تا به امروز در تمام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شرکت کرده ام و رای داده ام چرا که معتقدم برای سرنوشت کشورم باید سهیم باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حلیمه سعیدی بازیگر سریال ترش و شیرین در گفت و گو با تهران پرس با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به منزله اهمیت به سرنوشت کشور است، گفت: بنده تا به امروز در تمام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شرکت کرده ام و رای داده ام چرا که معتقدم برای سرنوشت کشورم باید سهیم باشم چون مملکت ماست و ما باید تعیین کنیم که چه فردی رای امور به عنوان نماینده مجلس و یا رئیس جمهور باید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خطاب به افرادی که مدام در شبکه های اجتماعی مدام در تلاشند که مردم را از رای دادن سرد و منصرف کنند، گفت: یقینا اگر کشور ما استقلال نداشت امروز این دشمن بود که باید برای سرنوشت میلیون ها ایرانی تعیین تکلیف می کرد و واقعا فردی که معتقد به رای دادن نیست، معرفت ندارد و باید با بررسی رزومه کاندیداها، فردی را انتخاب کند که می داند برای آینده کشور موثر است.   رئیس جمهور باید دست دلالان را از کشور قطع کند سعیدی افزود: کاندیداها وعده های خودشان را سر می دهند و در نهایت یک نفر را انتخاب می کنیم و به او رای می دهیم و اگر به وعده هایش عمل کرد، نزد خدا و بنده خدا عزیز می شود و اگر بر خلاف وعده هایش عمل کند، این خودش است که اعتبارش را در میان مردم از دست می دهد و خودش ضررش را خواهد کشید.   این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید بداند که اگر با خدا باشد، پادشاهی می کند و اگر بی خدا باشد، نزد مردم هیچ ارزشی نخواهد داشت و ما وظیفه خودمان می دانیم و برای آینده کشورمان رای می دهیم و بعد از این، وظیفه اوست که مشکلات کشور را بررسی و رفع کند.   وی با بیان اینکه دلالان حرف اول در کشور را می زنند و رئیس جمهور آینده باید با آن مقابله کند، تصریح کرد: مبارزه با فساد باید در اولویت برنامه های رئیس جمهور آینده کشورمان باشد و در حال حاضر می بینیم که محصول کشاورزی با قیمت ارزان خریداری می شود و در بازار به واسطه دلالان، با قیمت گران به دست مردم می رسد و این چرخه اصلا صحیح نیست و باید فکری به حال مردم و کشاورز کرد.   وظیفه خودم می دانم که رای دهم سعیدی اضافه کرد: اگر چند نفر از این مفسدان کلان دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند، یقینا درس عبرتی برای دیگران خواهد شد که از این اشتباهات انجام ندهند.   این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه انتخابات را باید جدی گرفت، گفت: بر خودم وظیفه می دانم که به همه مردم کشورم اعلام کنم که در این انتخابات حضور موثری داشته باشند و به فردی رای دهند که می دانند اینده بهتری برای کشورمان خواهد ساخت و یقینا اگر مراسم و تجمعی بود، دوست داشتم این نکته را پشت تریبون به همه مردم اعلام کنم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس