Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز نه فقط کشور را باید اداره کنیم بلکه باید جهش داشته باشیم. حرف امروز این است جهاد بزرگ برای جهش ایران.
به گزارش خبرگزاری آریا، سعید جلیلی در تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود افزود: ما 31 استان رفتیم و همه جا درباره اشتغال سوال می‌کردند. امروز شما مردم در نظرسنجی‌های مختلف بیان کردیدکه مشکل اصلی ما اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکاری مهم‌ترین مشکل است و اگر دولتی می‌خواهد بیاید باید بگوید برای اشتغال چه برنامه‌ای دارد.
او افزود: ما با برآوردی که از فرصت‌های کشور انجام دادیم متوجه شدیم که اگر می‌گوییم اشتغال امروز کشور آمادگی جهش در تولید را دارد. برای این امر باید طرح‌های پیش ران شکل بگیرد تا موتور تولید را شکل بگیرد. وظیفه رئیس جمهور این نیست که وام بدهیم و یا بنگاه‌های زودبازده ایجاد شود یا با آمار دل خودمان را خوش کنیم. یا بگوییم یک ساعت هفته در کار دل خود را خوش کنیم. این یک شوخی است. این‌ها ایجاد اشتغال نیست.
آقای جلیلی افزود: رئیس جمهور وظیفه دارد اگر اشتغال موضوع جدی در کشور است تمام دستگاه‌ها را بسیج کند. اشتغال فقط مربوط به وزارت کار نیست. به وزارت خارجه، علوم، صنعت و نیرو هم هست. ما باید باور داشته باشیم در هر عرصه‌ای چه ماموریتی انجام می‌دهند تا ایجاد اشتغال شود.
این نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: ما اگر می‌خواهیم با تولید اشتغال را زیاد کنیم لازمه آن صادرات است. این که می‌گویم دولت منفعل یا علاف یا معطل یعنی این که تمام فرصت‌ها را در چند کشور خلاصه کند آن هم در چند موضوع خاص در حالی که ما 200 کشور در جهان داریم که باید برای افزایش تولید با همه آن‌ها ارتباط داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه همه وزارت خانه‌ها وظیفه دارند توانمندی‌های خود را فعال کنند افزود: طبق قانون اساسی است که هر کسی حق دارد شغلی را که مایل است انتخاب کند. باید برای اشتغال کار کرد. وقتی جوان شما بهترین روز‌های عمر خود را تقدیم نظام و کشورش می‌کند وارد دانشگاه می‌شود و درس می‌خواند و به دکترا می‌رسد. این حق اوست و حق کشور است که از او بهترین استفاده را بکند. حتی در رشته‌های علوم انسانی باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد. این طور نیست که اگر دانشگاه‌های ما رشته‌های مختلف دارد باید برایند این سرمایه گذاری نتیجه مثبت برای همه باشد.
آقای جلیلی افزود: ما هزاران میلیارد تومان را امروز صرف بودجه پژوهش‌ها در دستگاه‌ها می‌کنیم. حتی این موضوع در 1400 اتفاق افتاده است. آیا این‌ها نمی‌تواند توسط دانشجویان در دانشگاه‌ها انجام شود. حتی در رشته‌های مهندسی می‌توانیم از دانشجویان استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه در نظام سلامت هم می‌توان از حضور دانشجویان پزشکی استفاده کرد گفت: امروز سالی 600 هزار نفر در رشته‌های پزشکی شرکت می‌کنند، اما فقط سالانه 5000 هزار دانشجو جذب نظام سلامت می‌شوند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: گفته شده بیست هزار نفر از این 600 هزار نفر هم معدل‌های بالا دارند. ما اگر می‌خواهیم به اشتغال برسیم باید بوروکراسی‌های ظالمانه را برداریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص قضیه نفت و گاز گفت: کشوری که ادعا می‌کند من در سطح جهانی می‌خواهم باشم و ادعای درستی هم هست. نباید نفت و گازش که مزیت نسبی ماست عوض اینکه اهرمی در دست ما باشد در دست دیگران باشد که دیگران نفت ما را نخرند. این وظیفه رئیس جمهور است که فعال باشد.
آقای جلیلی گفت: یک وقتی است که می‌گویید، چون امسال من نمی‌توانم نفتم را بفروشم. دستگاه‌های ما تعطیل می‌شود. یک وقتی می‌گویید که وقتی نفتم را نمی‌فروشم سایر دستگاه‌های من فعال هستند ما باید از طریق کشاورزی و هنر و صنعت ارز آوری داشته باشیم. از همه مهمتر از طریق خود صنعت نفت باید ارز آوری اتفاق بیفتد. ما ظرفیت‌های بزرگی داریم و می‌توانیم از طریف پتروشیمی ایجاد اشتغال کنیم.
وی افزود: امروز در بازار منطقه ما 135 میلیارد دلار بازار صنایع پتروشیمی است. در حالی که 4 میلیون تن آن دارد کار می‌کند. این‌ها اراده و باور می‌خواهد و برنامه می‌خواهد. ارز آوری بحث مهمی است که باید به آن توجه کرد.ما امروز در کشاورزی فرصت‌های بزرگی داریم. با یک نگاه منصفانه می‌توان ظرفیت‌های کشور را فعال کرد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نقد دولت را گفتم نکات دیگر را هم بگویم. دولت در هشت سال گذشته کار خوبی در زمینه کشاورزی کرد به طوری که از 500 هزار هکتار اراضی خوزستان 300 هزار اراضی را تسطیح کرد؛ و این موضوع باعث صرفه جویی ارزی و صادرات شد. اگر کار خوبی می‌شود باید تایید کرد. من اینجا تشکر می‌کنم.
آقای جلیلی افزود:البته همه 500 هزار هکتار باید انجام شود. اگر کاری در بدنه دولت کاری انجام شود ما دست آن هار ا هم می‌بوسیم و به همین دلیل نمی‌توانیم چشممان را بر جا‌هایی که معطل می‌مانند ببندیم.
وی با اشاره به این که با شناخت موانع باید زمینه تولید و ارز آوری و اشتغال را فراهم کرد افزود: اگر می‌گوییم مافیای واردات درسته. گزارش‌ها نشان می‌دهد با ارز 4200 تومانی چه چیز‌هایی وارد شد. از سنگ پا و گل مصنوعی. تا کنون 637 کشور صوری برای دریافت این دلار‌ها ثبت شده است.
آقای جلیلی گفت: در همین سه سالی که ملت ما نجیبانه تحمل کردند.
وی در خصوص مسئله گرانی افزود: 55 میلیارد دلار در سه سال گذشته ارز 4200 تومانی برای برخی کالا‌ها تخصیص داده شده است، اما چرا گران می‌شود؟ چرا قیمت مرغ چند برابر می‌شود. پس این ارز‌ها را چه کسی گرفته است؟ می‌بینید ارز تخصیص داده شده، اما به دست مردم نرسیده است.
این نامزد ریاست جمهوری درباره تحریم‌ها گفت: ما باید راهبرد حداکثری داشته باشیم. مردم در خصوص تحریم‌ها که مردم سوال دارند.
یک راه این است که باید مذاکرات را انجام دهید که منجر به رفع شود و همه گفته اند باید دنبال کرد. اما این تنها راه نیست.یکی از این راه هاست. برای این راه در صورتی می‌توایند موفق باشید که دستتان پر باشد.
وی درباره خنثی کردن این تحریم‌ها افزود: برای نمونه در قضیه بنزین مذاکره ممکن است پیشنهاد شود یا تحریم را دور زدن از راه حل‌هایی است که عنوان می‌شود، اما یک راه مهم این است که این تحریم را با تولید بنزین خنثی کنیم.
آقای جلیلی گفت: ما با باور به این موضوع با اراده جدی با کمک متخصصان و جوانان فهیم و مدیران با تجربه امروز برنامه‌ای را داریم برای اینکه تحریم‌ها را خنثی کنیم. ما باید دشمن را از تحریم پشیمان کنیم؛ که دشمن به التماس بیفتد برای این که ما در فعالیت‌های اقتصادی مان دشمن بگوید کوتاه بیایید.
وی افزود: برای نمونه رئیس جمهور فعلی امریکا یک ماه بعد از این که روی کار امد در سند راهبردی اش در چهار خط درباره ایران نوشت گفت ایران دارد وارد بازی‌های جدید در عرصه فناوری می‌شود.
این نشان می‌دهد که ما امروز به فناوری‌های پیشرفته‌ای که مواد و دانش آن در کشور وجود دارد می‌توانیم دشمن را پشیمان کنیم و این امری ممکن است.
وی در خصوص گرانی‌های و تورم گفت: باید دید چرا در سال‌های اخیر تورم 50 درصدی پیش آمده است. تورم چیست؟ تورم وقتی است که پول از کالا بیشتر می‌شود و شما دارید توسط بانک‌ها دو هزار میلیارد تومان پول خلق می‌کنید. بانک‌هایی که تسهیلات خود را دست عده‌ای خاص می‌دهند. رییس بانک مرکزی می‌گوید نود درصد تسهیلات بانکی دست یازده نفر است.
آقای جلیلی افزود: از سال 52 تا 98 خلق پول 42 هزار برابر شده و تولید یک و هفت دهم شده است. وقتی شما قدرت خرید عده‌ای خاص را بالا میبرید تورم ایجاد می‌شود.
راهش این است که برنامه‌ای جدی داشته باشید و مطالعه‌ای عمیق و جدی به روند چهار دهه گذشته داشته باشید. این چیز اساسی است که امروز باید دنبال کرد. باید این بررسی شود که چگونه می‌خواهید جلوی کسری بودجه را در نظام پولی گرفت این‌ها راه‌های مشخصی دارد.
وی گفت: امروز تورم ده‌ها کشور زیر پنج درصد است.بعد در کشور ما تورم 50 درصد است. این راه حل دارد. این اراده می‌خواهد. اراده مقابله با کسانی که نفع شان در این تورم هاست. ما امروز احساس می‌کنیم در برخی موضوع‌ها برخی خطا‌ها و آسیب‌ها فراتر از یک دولت یا جناج و ج دیگر است. باید کسانی که عهده دار کار می‌شوند. نباید اجازه دهند هم جناحی‌های آن‌ها به جیب مردم دست درازی کنند.اگر شما می‌خواهید با رانت خواری می‌خواهید مبارزی کنید با کسانی که ادعای دوستی دارند. مبارزه کنید.
آقای جلیلی در خصوص روستا‌ها گفت: امروز 25 درصد جمعیت ما در روستا‌ها هستند. روستا سلول پیشرفت و جهش کشور است. امروز اگر شما 40 هزار روستای بزرگ کشور را برایشان برنامه داشته باشید. نه تنها مشکلات آن هارا حل کنید. برای آن برنامه داشته باشید. هر روستای شما می‌تواند کمک کند به جهش کشور در صنعت معدن کمک می‌کند. این برنامه می‌خواهد.
وی با اشاره به عملکرد سال‌های گذشته در روستا‌ها گفت: در هشت سال گذشته با اتکا به الگویی که سند پیشرفت روستا را جوانان بنویسند طرحی پیاده شد که جواب داد. اگر دولت کنار این بحث بیاید می‌تواند موفقیت بیشتر شود. نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نکته دیگر مسائل معیشتی است. مردم برای سبد غذایی، برخورداری از امکانات تفریحی و برداشت از سبد انرژی باید با استفاده از طرح‌هایی که می‌توانند بر اساس آن از سبد انرژی برداشت کنند به امکانات لازم برسند.

راهبرد‌های حداقلی در شان ملت ایران نیست و جواب نمی‌دهد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در 8 سال گذشته 120 سفر داشته ایم و بیش از 1000 جلسه با متخصصان اصناف اساتید و... داشتیم و روز به روز به این باور رسیدیم، اما برخی نمی‌توانند.
آقای سعید جلیلی افزود: در اقتصاد نا به سامانی گرانی بیکاری قصه مسکن و از این قبیل داریم. 8 سال پیش هم داشتیم، اما کمتر چرا؟ دولت چه نقشی دارد؟ چون دولت نباید معطل و منفعل باشد دولت نباید علاف باشد چاره کار چیست چه باید کرد؟ ما می‌گوییم دولت به جای علاف بودن باید فعال باشد یعنی همه ظرفیت‌های کشور را به فعالیت در بیاورد.
اقتضای فعال بودن باور اراده و برنامه است. راهبرد‌های حداقلی در شان ملت ایران نیست و جواب نمی‌دهد. ملت ایران یک نقش تمدنی با انقلاب اسلامی باید ایفا کند کشور نباید فقط اداره شود.
اداره کشور و حل چند مسئله ایران بزرگ را به جهش و قله‌ها نمی‌رساند. چرا نمی‌توانند، چون نه باورش را دارند نه اراده و نه برنامه اش را و این بسیار مهم است.
وی ادامه داد: زمانی در همین تاریخ کسانی مثل رزم ارا می‌رفتند و می‌گفتند ایرانی یک لولهنگ؟ نمی‌تواند بسازد این باعث تاسف است که ما بعد در داخل چنین ادبیاتی را از افراد دیگری بشنویم برخی ظرفیت ایرانی را در ساخت آبگوشت بز پاش خلاصه کنند و یا برخی بگویند حد ما صادرات پوست بز است این‌ها ان باور نداشتن و حاصل نگاه حداقلی است.
وی گفت: چرا ما باور داریم ایا این یک شعار است؟ نه کشور را فقط نباید اداره کرد باید جهش پیدا کند و ما به ان باور داریم، چون در 8 سال گذشته 120 سفر داشته ایم. بیش از 1000 جلسه با متخصصان اصناف اساتید و... داشتیم و روز به روز به این باور رسیدیم، اما برخی نمی‌توانند.
وی ادامه داد: ما می‌گوییم می‌شود و می‌توانیم، چون کشور ظرفیت دارد. برنامه یک شبه نوشته نمی‌شود و ما 8 سال روی برنامه خود کار کردیم. سال 92 پس از انتخاب اقای روحانی در جمع ستاد انتخاباتی گفتم کار ما تازه شروع شده است ما دولت سایه را تشکیل دادیم و تحولات کشور را سایه به سایه دنبال کردیم اگر کار خوبی صورت می‌گیرد ان را کمک کنیم ولو در دست رقبای ما این است که اگر کار ناقصی انجام می‌دهند کمک کنیم تکمیل و اگر کار خطایی صورت می‌گیرد آن کار تصحیح شوند. مادر این 8 سال با تشکیل کار گروه‌ها از جوانان متخصص از اساتید برجسته مدیران با سابقه و با کفایت سال‌های پس از انقلاب و.. کمک گرفتیم و سعی کردیم روند کشور را سایه به سایه دنبال کنیم و هر کجا به نقطه نظری می‌رسیدیم که کمک می‌کرد به کمک دولت می‌رفتیم اگر کار خوبی بود تایید می‌کردیم. اگر کار خطایی را می‌دیدیم در همان زمان در جهت تصحیح و یا تکمیل کار‌ها کمک می‌کردیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور وظیفه دارد همه دستگاه‌ها را بسیج و برای ان‌ها در زمینه اشتغال ماموریت ایجاد کند.
اقای سعید جلیلی ادامه داد: تجربه‌های جهانی را بررسی و نظرات موافق و مخالف را شنیدیم و سعی کردیم از نظر افراد و جناح‌های مختلف استفاده کنیم و به یک برنامه رسیدیم ان برنامه جهش را به ما نشان داد. درست مثل کربلای 5 و والفجر 8 و الان وقت عملیات است جهاد بزرگ برای جهش ایران بسم الله الرحمن الرحیم این کاری است که باید شروع شود.
وی ادامه داد: برای اینکه با فضای عملیات‌های ما در دولت اینده اشنا شوید چند برنامه را برای شما توضیح می‌دهم. چون شاید بگویید این حرف‌ها خوب است چه تضمینی برای آن وجود دارد؟ مردم ما امروز وعده‌هایی شنیده اند که بعضا دیده اند به ان‌ها عمل نشده و این حق آن‌ها است که بتوانند یک وعده را باور کنند. باور کنند اگر برنامه‌ای ارائه می‌شود همان پاسخ معتبر به مشکلات ان‌ها است ما در زمینه‌های مختلف در این جهت تلاش کردیم.
اقای جلیلی افزود: شما در نظر سنجی‌ها در زندگی اعلام کرده اید چند موضوع اصلی وجود دارد اشتغال یکی از ان‌ها است. بی کاری یکی از مشکلات کشور ما است اگر دولتی می‌خواهد بیاید باید بگوید برای اشتغال چه برنامه‌ای دارد ما 31 استان رفتیم در شهرک‌های صنعتی جلساتی داشته ایم با همه صحبت کردیم و گفتیم برای اشتغال چه برنامه‌ای دارید؟ امروز کشور امادگی یک جهش در تولید دارد و ما معتقدیم طرح‌های پیشرانی باید شکل بگیرد تا موتور تولید جهش و اشتغال فراوان را ایجاد کند.
وی افزود: وظیفه رئیس جمهور چیست؟ وظیفه رئیس جمهور این نیست که بگوید فلان دستگاه وزارت کار چند طرح پیدا کن ببین چگونه می‌شود اشتغال را بیشتر کرد. طرح‌هایی که در سال‌های اخیر شکل گرفته مثلا فلان وام را بدهیم بنگاه‌های زود بازده راه بیافتدو... ما نمی‌خواهیم با امار سر مردم خود را کلاه بگذاریم اگر دولتی بخواهد به امار‌ها دل خود را خوش کند یا سر خود را کلاه گذاشته یا مردم را.
وی ادامه داد:رئیس جمهور وظیفه دارد همه دستگاه‌ها را بسیج و برای ان‌ها در زمینه اشتغال ماموریت ایجاد کند. اشتغال فقط مربوط به وزارت کار نیست مربوط به وزارت خارجه هم می‌شود مربوط به وزارت علوم صنعت نیرو کشاورزی و.. هم می‌شود ما باید بدانیم در هر عرصه دستگاه‌های ما چه ماموریتی انجام دهند.
اقای جلیلی گفت: مثلا جهش تولید بدون جهش صادرات صورت نمی‌گیرد. لازمه تولید صادرات و لازمه صادرات تعاملات گسترده و سازنده با جهان است اینکه می‌گوییم دولت منفعل معطل یعنی او بخواهد تمام فرصت‌ها را در روابط با چند کشور ان هم در موضوع خاص خلاصه کند قطعا رد این صورت ان تعاملات سازنده صورت نمی‌گیرد.
اقای جلیلی گفت: ما امروز 200 کشور در دنیا داریم و باید بتوانیم با ان‌ها تعامل و مناسبات قوی داشته باشیم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم تا بتوانید تولید افزایش پیدا کند و انگاه اشتغال گسترده ایجاد شود. همه وزارت خانه‌ها وظیفه دارند توانمندی‌های کشور را فعال و از ظرفیت‌ها استفاده کنند.

احیای تمدن ایرانی با انقلاب اسلامی
نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: با انقلاب اسلامی یک خیز بلند برای احیای این نقش تمدنی ایران ایجاد شد.
اقای سعید جلیلی در برنامه گفتگو با دوربین شبکه یک سیما گفت: ایران بزرگ در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی داشته و ماجرا‌های زیادی را از سرگذرانده است. ما در جهان فقط یک کشور نیستیم بلکه یک تمدن و فرهنگ بوده و هستیم.
وی افزود: با انقلاب اسلامی یک خیز بلند برای احیای این نقش تمدنی ایجاد شد و امروز بعد از صد‌ها سال کم کم شخصیت‌هایی داریم که به مرز‌های دانش نزدیک شدند و در برخی رشته‌ها از رتبه یکم تا 10 دنیا هستیم. از ابن سینا‌ها تا کاظمی آشتیانی ها، از خواجه نصیر‌ها تا شهید شهریاری ها، از خوارزمی‌ها تا فخری زاده‌ها و .. از سربداران تا قاسم سلیمانی ها. ما راه دزاری آمدیم و امروز در یک پیچ تاریخی قرار داریم.
وی ادامه داد: در یکی دو قرن گذشته هر بار خواستیم جهشی داشته باشیم دشمنان خارجی تلاش کردند مانع ما شوند.

هشت سال کشور با کلید قفل شد
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت باید فعال باشد و همه ظرفیت‌های کشور باید توسط دولت فعال و پرکار شود.
آقای جلیلی در گفتگو با دوربین شبکه یک ادامه داد: در یکی دو قرن گذشته هر بار که ما خواسته ایم جهشی داشته باشیم دشمنان خارجی ما تلاش کرده اند مانع ما شوند متاسفانه جریان‌هایی از داخل کشور هم ان‌ها را همراهی کرده اند. امیر کبیر حرکت بزرگی را شروع کرد، اما علیه او فضا سازی شد و او را به شهادت رساندند.
وی افزود: ما در دوره‌های مختلف شخصیت‌هایی داشتیم که توانستند کشور را به افق‌های بلند برسانند، اما به دست جریان‌های سر سپرده غرب کنار زده شدند از سید جمال تا شهید مدرس از مشروطه تا نهضت نفت اخرین جنایت ان‌ها ترور سردار دل‌ها و دکتر فخری زاده بود. این مقدمه را برای این گفتم که اگر ما می‌خواهیم مسائل امروزمان را حل کنیم به نگاه تمدنی و بلند مدت نیاز داریم.
اقای جلیلی ادامه داد ما امروز نیاز به یک جهش بزرگ در شان ملت ایران داریم. ما در اقتصاد نا بسامانی داریم گرانی بیکاری قصه مسکن و... است البته 8 سال پیش هم این‌ها را داشتیم، اما کمتر. در سال 92 من از طریق همین دوربین با شما صحبت کردم البته من کلید در نیاوردم وعده‌های 100 روزه ندادم گفتم کشور ما ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی دارد که اگر برنامه داشته باشیم می‌توانیم موفق عمل کنیم. البته پاسخ‌های دیگری هم داده شد که باید چرخ سانتریفیوژ و اقتصاد بچرخد و می‌توان با دنیا لبخند زد و همه مسائل را حل کرد. 8 سال کشور با این فرمان اداره یا با این کلید قفل شد.
وی افزود: نباید کشور ما با همه ان توانمندی‌هایی که دارد معطل منفعل یا خدای نکرده علاف این باشد که قاتلان حاج قاسم سلیمانی به ما بخواهند عنایتی بکنند یا نه. من همان زمان گفتم برخی مسیر‌ها جواب نمی‌دهد مردم حالا می‌بینند ایا ان وعده‌ها انجام شد یا نشد؟ اگر نشد چرا نشد؟ ما فکر می‌کنیم رویکرد غلط و عملکرد ضعیف نمی‌تواند کشور را به قله برساند.
وی گفت: رویکرد غلط یعنی ما یک رویکرد حداقلی داشته باشیم بگوییم مسائل امروز را حل می‌کنیم فردا خدا بزرگ است. اینکه از میان راه‌های مختلف یک راه را انتخاب کنیم. من خودم مذاکره کننده بودم و هیچگاه مخالف مذاکره نبوده ایم، اما معتقدم برای رسیدن به قله‌های پیشرفت باید تمام توانمندی‌های کشور را دنبال کرد. نباید تمام تخم مرغ‌ها را در یک سبد قرار داد. اینکه بگوییم امتیاز بدهیم و وعده بگیریم وعده‌هایی که تضمین ندارد غلط است سرمایه‌های کشور را به دست خود بتون بریزیم و جایش پوزخند بگیریم. امروز چه شد نتیجه؟ ان شهروندی که اظهار خوشحالی می‌کرد وقتی توافقی می‌شد یا دلار ارزان می‌شد الان انتظار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت آن شهروند که خوشحالی کرد که دلار ارزان خواهد شد، حق داشت، چون به او وعده داده بودند. امروز تحریم‌ها دو برابر و قیمت دلار هفت برابر شده استدولت نباید علاف باشد، بلکه باید فعال بود؛ همه ظرفیت‌های کشور باید توسط دولت فعال و پرکار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلید مذاکره حاج قاسم نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری گفت وظیفه رئیس جمهور آقای جلیلی ظرفیت های کشور مربوط به وزارت داشته باشید داشته باشیم برای اشتغال اقای جلیلی سعید جلیلی برنامه ای جلیلی گفت ملت ایران سال گذشته دستگاه ها تحریم ها ما امروز ظرفیت ها اگر دولت ارز آوری کار خوبی اگر کار کشور ما فرصت ها رشته ها وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | انتخاب سرمربیان جدید میلان و لیورپول و نزدیک شدن رئال مادرید به قهرمانی لالیگا تیترهای کیوسک امروز (شنبه 27 آوریل 2024) بودند.

شیطان با لوپتگی؛ سرمربی نزدیک‌تر از همیشه به میلان
5 هدیه برای اینزاگی مکس و استفانو؛ آخرین رقص
به دنبال پایان خوش پیش از خداحافظی
تاتی، لاتزیو را به جلو می‌راند یووه - میلان؛ تیاگو شما را می‌بیند
آزمون لائوتارو مقابل بونجورنو قهرمانی نزدیک‌تر از همیشه به جشن خوش‌آمدید عملیات هافبک محوری
گیدو رودریگز و یوسوا کیمیش برنامه‌های موفقیت
بهترین شغل دنیا
حمایت کلوپ از اسلوت هلندی  دربی بمیر یا موفق شو؛ امید قهرمانی آرسنال در گروی جدال با تاتنهام
رشفورد زیر فشار شدید ستاره خوش‌یمن؟

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه