Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-«شهرام ناظری» (خواننده‌ی برجسته‌ی موسیقی ایران) که به تازگی کنسرت آنلاین «آوای دوست» را در تالار وحدت اجرا کرد، بیان کرده که اگر می‌دانست قرار است سازها را از نمای دور نشان دهند، بدون شک با این مساله و انجام آن به صورت جدی مخالفت می‌کرد.
به گزارش آریا،شوالیه‌ی آواز ایران ادامه داده است: «بسیار خرسند و دلگرم شدم که کنسرت آنلاین جمعه شب مورد لطف و محبت مردم فرهنگ دوست ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر صورت این برنامه اولین تجربه کنسرت آنلاین برای این‌جانب بود و خالی از برخی مشکلات نبوده است و بنده اگر می‌دانستم سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله و انجام آن به صورت جدی مخالفت می‌کردم. عمل‌کرد این‌جانب در این سال‌ها به وضوح نشان می‌دهد که به دلیل همین نقطه نظرها و اختلاف سلیقه‌ها که با صداوسیما داشته‌ام و اینکه در تلویزیون سازها را پشت اجسام مختلف پنهان می‌کنند، در این دهه‌ها هیچ‌گونه همکاری با رادیو و تلویزیون نداشته‌ام و حتی حق و حقوق طبیعی خودم را از صداوسیما دریافت نکرده‌ام.»
 ناظری در ادامه اظهار امیدواری کرده است که این برنامه، تجربه‌ای باشد برای رفع مشکلات کنسرت‌های آنلاین بعدی که اهل موسیقی در پیش دارند.
 این خواننده پیشکسوت همچنین درباره تجربه اجرای کنسرت آنلاین گفته است که «در این یک سال و چندماهی که خارج از کشور بودم، پیشنهادهایی برای کنسرت داشتم اما قبول نکردم و فکر کردم به ایران بیایم و این کار را انجام بدهم. امیدم این است که این موضوع کویید 19 در جهان برطرف شود و تمام مردم دنیا و به خصوص مردم ایران بتوانند زندگی عادی خودشان را ادامه بدهند.»
 کنسرت مجازی «آوای دوست» به مدت 14 شب تکرار می‌شود و شهرام ناظری در جریان آن قطعاتی چون «آتش در نیستان»، «شیدا شدم» و «اندک اندک» را اجرا کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرام ناظری کنسرت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود

  فرمانده کل انتظامی تاکید کرد که دشمن می‌داند نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر ملت است و برای همین مردم را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در اجتماع حمایت از طرح نور فراجا در گلستان شهدای شهراصفهان ، افزود: دشمن دریافته است که اصل کلیدی فتح خاکریزهای ایران درنوردیدن اصل مترقی دین است که بنیان این اصل عفاف خواهران و مادران ما است.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: هدف دشمن زدودن حیا و غیرت با برنامه‌ریزی هدفمند است به نحوی که امروز با نشان دادن جلوه های اسلامی و قرائت قرآن از زبان زنان مکشوفه حجاب وانمود می‌کنند که می‌توان در عین بی‌حجابی قاری قرآن بود.

وی ادامه داد: این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود که همان استحاله دشمن است؛ این دشمنی مربوط به امروز و دیروز نبوده بلکه به همان سال‌های اولیه آغاز پس از انقلاب بر می‌گردد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی سریال‌های تلویزیونی گفت: در برخی فیلم‌ها شخصیت زنان محجبه و چادری را به نحو شایسته ای نشان نمی‌دهند و بر عکس زنان دیگر را با خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی جلوه می‌دهند.

رادان در ادامه سخنانش به تجمعات اعتراضی دانشجویان آمریکا پرداخت و گفت: باید از بی‌بی سی ها و اینترنشنال‌ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز ما آزادی را به سبک دین و انقلابمان تعریف می‌کنیم و پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است، دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند.

وی ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند؛ پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

در این مراسم همسر سردار شهید زاهدی نیز طی سخنانی از نیروی انتظامی و عملکرد فرماندهی آن تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • دیدار استاندار همدان با نخستین معلمش بعد از ۵۰ سال + تصویر
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند