Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مربی اسبق تیم ملی، گفت: تیم ملی همواره در شرایط سخت و حساس نتایج خوبی گرفته است و من امیدوار هستم با کسب نتایج قابل قبول در بحرین ایران راهی مرحله نهایی جام جهانی شود.

«بیژن ذوالفقار نسب» با اشاره به دیدارهای ایران در ادامه بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازیکنانی قرار است در این ‌رقابت‌ها به میدان بروند که بر اساس شایستگی فنی به تیم ملی دعوت شده‌اند و انگیزه بالایی‌ برای درخشش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نه تنها ایران بلکه در همه جای دنیا وقتی فهرست تیم ملی اعلام می‌شود اختلاف سلیقه و دیدگاه‌هایی وجود دارد اما باید به سلیقه و تفکرات مربیان احترام گذاشت زیرا آنها مسوولیت فنی تیم را بر دوش می‌کشند.

مربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: ایران دو شکست را در دور رفت متحمل شد که دور از انتظار بود؛ شاید بتوان گفت تیم ملی رقبای خود را دست کم گرفت و در نهایت مغلوب شد اما به طور حتم شرایط امروز متفاوت است.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: فوتبال ایران با این نفراتی که در اختیار دارد، پتانسیل بالایی نه تنها برای شکست عراق و بحرین بلکه هر حریف دیگری در قاره آسیا دارد.

ذوالفقار نسب : در روزهای سخت بهتر نتیجه گرفته‌ایم

وی تاکید کرد: تیم ملی همواره در شرایط سخت و حساس نتایج خوبی گرفته است و من امیدوار هستم با کسب نتایج قابل قبول در بحرین ایران راهی مرحله نهایی جا جهانی شود.

مربی اسبق تیم ملی اعلام کرد: یکی از بهترین و قوی‌ترین تیم‌های ملی فوتبال را در سال‌های اخیر بر عهده داریم، بسیاری از بازیکنان این تیم در اروپا بازی کرده و تجربه بالایی دارند.

ذوالفقار نسب اظهار داشت: داشتن تمرکز مهم‌ترین عامل برای فوتبال ایران خواهد بود، بازیکنان باید بدانند در طول ۹۰ دقیقه‌هایی که در پیش است و به میدان می‌روند نباید برای لحظه‌ای تمرکز را از دست بدهند.

وی در پایان گفت: عدم حضور تماشاچی یک امتیاز مثبت برای فوتبال ایران است چرا که حاشیه‌های کمتری برای ایران در پیش است هر چند همواره در طول سال‌های گذشته جدال ایران و بحرین و عراق با حساسیت و حاشیه‌های فراوانی همراه بوده و باید مراقب این اتفاقات باشیم.

ایران در این مسابقات با تیم‌های بحرین، عراق، کامبوج و هنگ کنگ دیدار می‌کند و برای صعود به مرحله بعدی، نیازمند برتری در ۴ دیدار آینده است.

شاگردان اسکوچیچ نخستین دیدار خود را سیزدهم خرداد و در ساعت ۱۹ مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌کنند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ذوالفقار نسب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه